Cillion er Omnivex partner - Digital signage

Omnivex har utviklet en programvareløsning laget for å administrere Digital Signage nettverk, med funksjonalitet til å håndtere et variert innhold, høyoppløselige media, sanntidsdata og integrasjon mot eksterne datasystemer - rett ut av pakken.

Omnivex programvare er en datadrevet løsning mer enn en publiseringsløsning, dette gjør at løsningen endrer budskap basert på hendelser og datafangst, mer en tradisjonelle publiseringsløsninger som er drevet av medarbeidere.

Dette gjør at kundene tar i bruk Omnivex programvare fordi systemet er intelligent nok til å vise riktig budskap til riktig tid til riktig mottaker. Denne intelligente bruk av data for å drive digital signage er et klart konkurransefortrinn for våre kunder. Omnivex programvare har en meget effektiv måte å distribuere informasjon på.

I kombinasjon med interaktivitet/touch, dynamikk i dataene og bruk av glass som visningsmedie - tilbyr vi meget innovative løsninger innen digital signage

• Data, datateknikk, programvare

• videovegg