Clas møbelben og håndtak fra Pretty pegs

Clas Ohlson lanserer i samarbeid med Pretty Pegs en ny designkolleksjon med møbelben og knotter. Produktene kan enkelt oppgradere dine møbler og skap til lekre designkreasjoner.

Produktene finnes i duse pasteller, gull, sølv og sort fra uke 26.

- Vi ser en økt trend i at kundene våre ønsker enkle løsninger for å personifisere sine møbler hjemme. Vi er glade for at Pretty pegs ønsket å designe en egen kolleksjon sammen med oss, som har fått navnet Clas. Med kolleksjonen ønsker vi å vekke interessen for hjemmefiksing hos en enda større målgruppe, sier produktsjef Erik Sundqvist

Kolleksjonen blir å finne i våre butikker og på nett, samt i Pretty pegs nettbutikk.

-Vi er glade for å få vårt sortiment tilgjengelig i Clas Ohlsons butikker i Norden, et naturlig sted for hjemmefiksere. Toppen av kransekaka har vært å få designe en unik kolleksjon som reflekterer nordisk eleganse som har fått navnet Clas. Serien er designet for å gi nytt liv til alle typer oppbevaringsmøbler, sier Jana Cagin, grunnlegger og CEO i Prettypegs

Høyoppløselige bilder av produktene finnes i vår bildebank: https://clasohlson.mediaflowportal.com/folder/226414/

• hjem

Clas Ohlson ble grunnlagt i 1918 som et postordrefirma i Insjön i Dalarna. I dag er vi et detaljhandelsselskap med kunder i fire markeder, cirka 4 500 ansatte og en omsetning på rundt 8,8 milliarder svenske kroner. Vi er børsnoterte på Nasdaq Stockholm. Mye har skjedd siden starten, men en ting har vært det samme gjennom alle år: at vi hver dag vil hjelpe og inspirere mennesker til å forbedre hverdagen sin ved å tilby smarte, enkle og praktiske løsninger til attraktive priser. Les mer om oss og hvordan vi forenkler hjemmefiksing for alle på about.clasohlson.com.