Clas Ohlson har åpnet ny butikk på Holmlia i Oslo

I dag kl. 10 åpnet Clas Ohlson sin nyeste butikk på Holmlia i Oslo. Holmlia senter kombinerer kjøpesenter med kommunale tjenester som bibliotek og helsetjenester. Ved a etablere butikk på denne viktige lokale møteplassen, styrker Clas Ohlson sin tilstedeværelse i Oslo

Clas Ohlson åpnet sin første butikk i Torggata for 30 år siden, og har siden åpnet flere butikker i hele Oslo.

-Vi ser at kunder som bor i utkanten av Oslo, liker å kombinere handel med andre tjenester i sitt nærområde. Med denne butikken blir Clas Ohlson mer tilgjengelig for beboere sør i Oslo, sier Trond Martin Nettelhorst Tveit, Head of Store Footprint hos Clas Ohlson.

På Holmlia tilbyr vi smarte produkter som forenkler hverdagen i alle slags hjem, kyndige servicemedarbeidere og nettkjøp med klikk&hent innen 30. min.

Clas Ohlson ble grunnlagt i 1918 som et postordrefirma i Insjön i Dalarna. I dag er vi et detaljhandelsselskap med kunder i fem markeder, cirka 4 500 ansatte og en omsetning på rundt 8,8 milliarder svenske kroner. Vi er børsnoterte på Nasdaq Stockholm. Mye har skjedd siden 1918, men en ting har vært det samme gjennom alle år: at vi hver dag vil hjelpe og inspirere mennesker til å forbedre hverdagen sin ved å tilby smarte, enkle og praktiske løsninger til attraktive priser. Les mer om oss og hvordan vi brenner for å forenkle livet i alle hjem på about.clasohlson.com.