Norwegian velger ComAround Enterprise™

Norwegian, et av Europas störste flyselskaper velger ComArounds nettbaserte supportløsning ComAround Enterprise™ for å supportere sine ansatte.

Fakta om Norwegian Air Shuttle ASA:

Norwegian er Skandinavias største lavprisselskap og det fjerde største i Europa. Hovedkontoret ligger på Fornebu.  Mer enn 10 millioner passasjerer i året flyr med Norwegian. Selskapet er børsnotert (2003) og har om lag 1600 ansatte. Omsetningen i 2008 var 6,2 milliarder kroner. Norwegian har 46 fly i flåten og får levert til sammen 70 nye fly av typen Boeing 737-800 frem mot 2014. Da vil Norwegian ha en av Europas aller mest moderne og miljøvennlige flyflåte.

Kilde: www.norwegian.com

• Økonomi, finans

• våre kunder

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

David Aadne

Country Manager +47(0)93269280