Self Service Awards 2011 på Cirkus i Stockholm

Den 13. oktober er det klart for Self Service Awards 2011. Utmerkelsen gis for andre året på rad. Self Service Awards er en årlig utmerkelse for de bedrifter og organisasjoner i Sverige, Norge og Danmark som har lykkes best med å støtte og effektivisere supportsamarbeidet ved hjelp av nettbasert selvbetjening.

Nettbasert selvbetjening innebærer at alle som arbeider foran en datamaskin raskt og enkelt kan få svar på spørsmål uten å kontakte den bemannede supporten.

Det blir vanligere og vanligere å supporte ansatte og kunder med Self Service (eller nettbasert selvbetjening). 77 % av bedriftene og organisasjonene som har tatt en beslutning rundt "self help tools", bruker ifølge HDIs rapport 2009 "self help tools" eller har planer om å bruke det.

Evalueringen for Self Service Awards 2011 er basert på de bedriftene og organisasjonene i Sverige, Norge og Danmark som benytter seg av plattformen ComAround Self Service™. Priser til Self Service Awards 2011 deles ut i kategoriene Årets strategiske support, Årets migrering og Årets nykommer. De nominerte bedriftene og organisasjonene vil bli presentert den 8. september 2010, og prisutdelingen finner sted den 13. oktober på Cirkus, Kungliga Djurgården i Stockholm, Sverige.

I år har vi fått æren av å ha Jan Fridén som juryformann. Han er IT-strateg på Gatubolaget og har mange års erfaring som systemeier med implementering og bruk av selvbetjeningstjenester hos bl.a. Swedbank.

Hvis du ønsker informasjon, kan du gå inn på www.comaround.se/selfserviceawards eller kontakte:

Therese Walve, ComAround
E-post: therese.w@comaround.se

• Webtjenester

• self service awards
  • våre kunder

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

ComAround lanserer prisen “Årets Self Service Star” under Self Service Awards 2013

Self Service Awards går av stabelen for fjerde år på rad. Vinnerne vil bli presentert den 17. oktober under prisutdelingen som finner sted på Cirkus på Kungliga Djurgården i Stockholm. Self Service Awards er en årlig utmerkelse for de bedriftene og organisasjonene som har lyktes best med å utvikle og effektivisere supportarbeidet ved hjelp av ComArounds nettbaserte selvbetjening.