3 heldige finalister vinner snart premier verdt 2,5 millioner – hvem det blir avgjøres lørdag 29. november

Lørdag 29. november samles 45 spente finalister på Håndverkeren i Oslo. 3 av finalistene kan reise hjem med et minne for livet - premiene er nemlig 2 hus og en dobbelgarasje fra Hedalm Anebyhus.

Fellesnevneren for finalistene er interessen for oppgradering av bolig og hytte. - Alle finalistene har besøkt en av våre 21 boligmesser i år, og har blitt trukket ut som messens delfinalister etter å ha deltatt i tidenes største messekonkurranse, sier administrerende direktør i boligmessearrangøren Compass Fairs AS, Stewart Laursen Stjernholm.

Gledet seg siden februar
- Delfinalistene har hatt ulik tid på seg til å la sommerfuglene vokse i magen, og tilbakemeldingene er utelukkende positive til finalearrangementet i Oslo, forteller Stjernholm. De første finalistene ble trukket ut på årets første boligmesse i Haugesund i februar, og de siste finalistene ble trukket ut på årets siste messe i Mosjøen i helgen. Utover det kommer det finalister fra alle regionene i Norge, fra Tromsø, Bodø og Harstad i nord, via Trondheim og Steinkjer i Midt-Norge, Stavanger, Førde, Bergen, Ålesund og Molde i vest, Oslo/Bærum, Hellerudsletta, Skien, Drammen, Sandefjord, Kongsberg og Fredrikstad i øst og Kristiansand og Arendal i sør.

Otto Sinnasnekker’n Robsahm leder showet
Som en del av premien har finalistene fått en natts overnatting i Oslo med ledsager, og de samles i Håndverkerens festsal for en matbit før alvoret starter omkring kl. 14. Det er Otto Robsahm som skal lede alle trygt gjennom den spennende finalen. Robsahm har vært et populært trekkplaster på alle messene i år, hvor han har holdt foredrag, snakket med publikum og ledet konkurranser i alle messebyene. - Med Otto på laget og stort trykk på markedsføring har vi i år lykkes i å øke besøket vårt betraktelig, og det er uten tvil det beste året for oss på lenge, både når det gjelder aktualitet, kvalitet og publisitet, smiler Stjernholm.

Husleverandør slår på stortromma
Det er husleverandøren Hedalm Anebyhus som har bidratt med 2 hus og en dobbelgarasje i premiepotten. Salgssjef Tore Reite Larsen virker ikke nevneverdig stresset over det, og er strålende fornøyd med denne måten å markedsføre husmodellene sine på, hvor Otto har foretatt trekningen på hver messe. - Konkurransen «Vinn hus eller garasje» i kombinasjon med Otto har fått meget stor oppmerksomhet fra publikum, og det gjenspeiler seg i den økte publikumstilslutningen for boligmessene i sin helhet dette året, sier Reite Larsen. Han bekrefter at det å få snakke med publikum på slike boligarrangement har en stor verdi, og det har resultert i både potensielle kunder og mange salg. - Samtidig har vi fått snakket med mange som har hatt konkrete spørsmål om premiene – lysten til å vinne hus og garasje har vært stor i det ganske land, avslutter Reite Larsen som virkelig gleder seg til å dele ut premiene i ærverdige omgivelser på Håndverkeren  lørdag 29. november kl. 14.

Pressen oppfordres til å dekke den spennende finalen. Ta kontakt for avtale og mer informasjon.

Kommunikasjonsansvarlig/pressekontakt:

Tlf. 408 05 306 E-post: majken@boligmesse.no

• millionpremier
  • konkurranse
  • boligmesse
  • hedalm anebyhus
  • tidenes største messekonkurranse

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. ”Gjør Din Bolig Bedre” er landsdekkende med 20 årlige boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2013 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.