Klappet og klart for Norges største boligmesse

I morgen torsdag 13. mars kl. 12 åpner Norges største boligmesse i Exporama på Hellerudsletta for 18. gang. Arrangøren forventer storinnrykk etter pangstart for boligmessen med nærmere 20 % publikumsøkning på messene så langt. Suksessen skyldes at konseptet fenger med inspirasjon, nyheter, eksperthjelp og gode messetilbud, samt et fast, populært program hvor Otto Robsahm er trekkplaster.

Møteplass
- Et besøk på messen gir mer kunnskap, trygghet og informasjon enn timevis med søk på nettet, sier prosjektleder Jon Egil Kraggerud i Compass Fairs AS. - På boligmessen skaper vi en møteplass mellom Norges meget boliginteresserte befolkning og boligbransjen. Folk pusser opp som aldri før, både nødvendige utbedringer og kosmetiske overflatebehandling pågår for fullt i de norske hjem i år, og bare i år skal vi bruke over 60 milliarder på oppussing ute og inne, sier Kraggerud, som forventer at alle boliginteresserte på Østlandsområdet tar turen innom en av de fire messedagene. – Vi har mye å by på både innen bygg, interiør og eksteriør med over 170 utstillere innen alt fra tak, gulv, maling, bad, kjøkken og interiør til garasjeporter, bergvarme, spabad, persienner og utemøbler. Kom og ta en boligprat hos oss, det er en god start på prosjektet ditt!

Møt Otto
Lørdag og søndag kommer Otto Robsahm, selveste Sinnasnekker’n fra TVNorge, for å holde foredrag og gi tips og råd. Han leder også konkurransen Handy Girl på lørdag kl. 14. Mens barna koser seg hos voksne barnepassere i barneparken, kan de voksne bruke tiden godt på messen – med god samvittighet. - Og vi har selvfølgelig café – man trenger en pust i bakken med så mange inntrykk, frister Kraggerud.

Tidenes største messekonkurranse
Husleverandøren Hedalm Anebyhus har lagt hele to hus og en dobbelgarasje i premiepotten på tidenes største messekonkurrranse. Premiene er verdt 2,5 millioner kroner! Registrering pågår elektronisk på messen fra den åpner på torsdag kl. 12 til søndag kl. 15, og landsfinale arrangeres i november.

Åpningstider:
Torsdag kl. 12 - 19
Fredag kl. 12 – 19
Lørdag kl. 10 – 18
Søndag kl. 10 – 17

Prosjektleder: Jon Egil Kraggerud
Mob: 906 23 305
E-post: jon@boligmesse.no

• event
  • oppussingsplaner
  • rådgivning
  • tidenes største messekonkurranse
  • inspirasjon
  • messetilbud

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. ”Gjør Din Bolig Bedre” er landsdekkende med 20 årlige boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2013 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.