Mye moro på boligmessen i Vardhallen i helgen

Til helgen blir det liv i Vardhallen! Dette er årets andre boligmesse, og skal man dømme ut fra knallsuksessen på Sotra Arena i helgen, kan haugalendingene glede seg til premiedryss, dyktige eksperter, inspirasjon og nyheter til boligen og mye moro!

- Vi har et supert program på boligmessen og åpner dørene fredag 13. februar kl. 12, sier prosjektleder Ronny Bjørnsen. Sammen med kollega Rudi Rørstad skal de ta vel imot både utstillere og messepublikum i helgen.

Spør Otto
- Den stort sett blide Otto Robsahm, også kjent som «Sinnasnekker’n», er med på laget også i år, og kommer både lørdag og søndag kl. 12 og holder foredrag basert på innsendte spørsmål på våre Facebooksider, sier Rørstad, og legger til at han håper mange sender inn spørsmål Otto kan velge fra, så han kan hjelpe flest mulig.

Premiedryss i Ballongslippet
Lørdag kl. 17 slipper arrangørene 250 ballonger over publikum. - I noen av ballongene har utstillerne lagt premier til en samlet verdi av over 40.000,- kroner. De heldige vinnerne får premier som omlakkering av kjøkken, robotstøvsuger, benkeplate, utstyr til terrasselegging og et splitter nytt dusjkabinett, frister Bjørnsen. – Det er bare voksne over 18 som kan delta, for her kan det bli både knuffing og kaos i kampen om premiene!

Nyheter + barnebok fra Otto
Utstillerne viser frem sine produkter og tjenester, og det blir også lansering av noen nyheter.
- Spaleverandøren Canadian Spa er aktuell med åpning av sitt første skandinaviske kontor i Bergen, og dette markeres på boligmessen i Haugesund, forteller Rørstad. For de som vil forbedre utemiljøet er den lokale bedriften Åkra Sementstøperi på plass. – De har med seg en helt ny hagemur med skiferfinish som skal være ekstra lett å legge. - Folk gikk mann av huse i Sotra for å skaffe seg den nye barneboken til Otto som lærer barn å snekre og lage ting med hendene, så vi regner med det blir populært i Haugesund også, smiler Bjørnsen.

Mye på menyen

- Konkurransen «Handy Girl + partner» ledes av Otto med snert og humor lørdag kl. 14. I tillegg har vi en forbedret barnepark for de over tre år og «Jakten på boligdrømmen» med trekning av to delfinalister, sier Rørstad, og minner om at de også har café i hallen. Messeavisen med alle nyheter, program, tilbud og utstillere kan leses på boligmesse.no.

Hus og garasje i premie
Søndag kl. 16 er det trekning av delfinalist i «Jakten på boligdrømmen» hvor Hedalm Anebyhus leverer premien. Delfinalistene går videre til finale i november hvor vinneren får huset «Solstad» og en dobbelgarasje verdt 1,3 millioner kroner.

Åpningstider: Fredag kl. 12 – 19 Lørdag kl. 10 – 18 Søndag kl. 10 – 17
Prosjektledere:

Ronny Bjørnsen Tlf. 482 24 813, e-post:ronny@boligmesse.no
Rudi Rørstad Tlf. 482 03 030, e-post rudi@boligmesse.no

• vinn hus og garasje
  • boligmesse
  • event

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. Boligmessen er landsdekkende med 20 årlige messer fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2014 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.