Pusse opp? Start på boligmessen i Vardhallen!

Gedigen møteplass
- Det er jo ekstra stas med messen i Vardhallen, som er første messe av totalt 22 i år, forklarer Olsen.
- Vi lanserer alle nyhetene våre, og så er det deilig å komme i gang! Å arrangere boligmesser er en morsom jobb, for det vi gjør er å skape en gedigen møteplass hvor alle som har prosjekter i hjemmene sine kan møte eksperter som tilbyr nyttige produkter og tjenester. I år planlegger nordmenn å pusse opp for mer enn 60 milliarder kroner, og vi vet av erfaring at veldig mange av disse vil starte både planlegging og innkjøp på en av våre messer, sier Olsen, som også minner om mulighetene for gode messekupp fra leverandørene på messen.

Noe for alle
For 14. gang fylles Vardhallen med både lokale og nasjonale leverandører av alt innen bolig. Med seg har Olsen i år over 65 utstillere innenfor et bredt spekter. - Dette er en boligmesse for alle, enten man er interessert i interiør og utstyr til hjemmet eller er ute etter praktiske og tekniske løsninger for å løse diverse byggeutfordringer, forteller Olsen videre. - Vi kan tilby peiser og ovner, mange ulike husleverandører, spyletoaletter, baderomsinteriør, trapp, solskjerming, bolig i Tyrkia, senger, byggevarer, utemiljø, kjøkken, bad, hi-fi, vinduer samt flere ulike tilbydere av kjøkkenutstyr, dekketøy og interiør. Mellom slagene anbefaler Olsen en tur innom Widveys cupcakes, som stiller med lekre godbiter fra sitt populære kjøkken.

Aktiviteter for hele familien

Både lørdag og søndag kommer Otto Robsahm, bedre kjent som Sinnasnekker’n fra TV Norge, for å holde foredrag og være disponibel for handyman-prat for de som ønsker det. I tillegg leder han årets nyhet, konkurransen ”Handy Girl”, hvor nevenyttige jenter og damer kniver om hvem som fortjener tittelen ”Vardhallens Handy Girl”. Vinneren går videre til finaletrekning om verktøypakke verdt 30.000,- kroner. - Småbarna kan også være med på boligmessen, for vi har barnepark, frister Olsen.

- Har barna det bra, har foreldrene det bra, og mens barna koser seg hos voksne barnepassere i parken, kan de voksne gå omkring med god samvittighet.

Vinne to hus eller garasje?
- Kom på messen og prøv vinnerlykken, oppfordrer Olsen, og forteller at husleverandøren Hedalm Anebyhus bidrar med hele to hus og dobbelgarasje i premiepotten på tidenes største messekonkurrranse med premier verdt 2,5 millioner kroner. Landsfinale arrangeres i november.

Prosjektleder: Hans Christian Olsen
Mob: 906 28 662
E-post: hans.christian@boligmesse.no

• Livsstil, mote, fritid

• bygg
  • event
  • interiør
  • messe
  • oppussingsplaner
  • publikum
  • rådgivning
  • tidenes største messekonkurranse
  • bolig

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. ”Gjør Din Bolig Bedre” er landsdekkende med 20 årlige boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2013 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.

Compass Fairs er totalleverandør innen messearrangement og leverer alt av utstyr.

Majken Svorstøl

Pressekontakt Kommunikasjonsansvarlig/redaktør Redaktør messeavis/magasin 408 05 306

Trond Sandgren

Pressekontakt Mediasjef 907 22 750