Conta dobler markedsavdelingen

Conta dobler markedsavdelingen

Ålesund-baserte Conta satser stort på markedsføring og går fra en avdeling med to personer til fire etter å ha ansatt Marte Vasbotten og Elisabeth Ulla Uksnøy.

Conta leverer og utvikler tjenester innen faktura og regnskap, og er en av de ledende på markedet. Et av hovedfokusene til markedsavdelingen er å sørge for at kundene har tilstrekkelig med informasjon.

– Etter å ha lansert regnskapsprogram har vi enda større behov for å lage innhold og informasjon til våre kunder. Med Marte og Elisabeth på laget får vi en god sammensetning av kompetanse inhouse, som gir meg stor tro på at Conta kommer til å ta enda flere steg i riktig retning i årene som kommer, sier markedssjef Dag Steinsvik.

Marte Vasbotten er tilflytter fra Oslo og kommer fra stillingen kommunikasjonsrådgiver i Coca-Cola European Partners, og har tidligere erfaring fra TINE. Marte var på plass fra 18 november.

– Det er utrolig spennende å få være med på et firma i vekst og være med på å utvikle kommunikasjonsarbeidet i Conta. Tidligere har jeg jobbet som kommunikasjonsrådgiver i større bedrifter, og jeg tar med meg erfaringene jeg har gjort der og ser frem til nye utfordringer her i Conta.

Elisabeth Ulla Uksnøy kommer fra kleskjeden Oasis hvor hun har jobbet som markedskoordinator og Digital Manager, og er utdannet journalist. Elisabeth startet 3. januar.

– Etter flere år i hovedstaden er det fint å kunne ta med seg kompetansen og erfaringene mine hjem til Sunnmøre. Jeg er veldig glad for å få være en del av markedsteamet i Conta, og er motivert til å arbeide med nye og kreative markedsstrategier sammen med resten av teamet.

Marte Vasbotten

Pressekontakt Markedsfører 958 652 46

Conta gjør arbeidshverdagen din enklere

Conta lager tjenester som gjør arbeidshverdagen til næringsdrivende enklere, enten de skal sende faktura, føre regnskap eller gjøre andre administrative oppgaver. Vår visjon er å gjøre det enklere å starte opp firma i Norge og administrere det.

Conta AS
Brusdalsvegen 222C