Prosjektleder Nicolay Knudtzon hos DEFA med utmerkelsen fra Toyota

DEFA godkjent som Toyota Canada Certified Vendor

DEFA kunngjorde i dag at selskapet har blitt godkjent som en «Toyota Canada Certified Vendor (TCCV)». Sertifiseringsprogrammet har som formål å sikre fast god kvalitet på alle produkter som leveres til Toyotas kunder, samt rask respons på tilbakemeldinger og krav fra markedet.

“Vi er selvsagt stolte av at en av verdens ledende bilprodusenter verdsetter vårt partnerskap og våre produkter, og av at de nå har tildelt oss denne sertifiseringen.” sier Bård Klungseth – CEO i DEFA Gruppen. “Tilbakemeldingene fra det nordamerikanske markedet er svært positive, og vi har allerede mottatt vår første ordre fra Toyota North America”.

Innpasset som leverandør til Toyota er bare en av flere gode resultater for DEFA i Nord-Amerika den siste tiden. Hele syv av de ledende bilmerkene i regionen videreforhandler nå DEFA-produkter.

Vårt mål er å gjøre menneskers hverdag enklere, mer effektivt og mer miljøvennlig. Vi tilbyr produkter og tjenester som forbedrer måten folk lader, forvarmer og sikrer sine kjøretøy, lyser opp sine bygninger og veier, styrer sine hytter, dokumenterer sin kjøring og mye mer. Vi fortsetter å utvikle gode produkter ved å fokusere på kontinuerlig forbedring og innovasjon.