Vi gleder oss over ett nytt år med nye muligheter!

Vi gleder oss over ett nytt år med nye muligheter!

Vi er motivert av resultatene for fjoråret.

Vi takker våre kunder som gir oss verdifull tilbakemelding på vår service. Dette har gitt oss over 5500 google anmeldelser fordelt på våre over 100 partnere og et veid snitt på 4,64 for kjeden totalt.

I 2022 passerte Dekkpartner 1,1 milliard i dekkrelatert omsetning. Samtidig ble det en økning på 33% i innkjøp på våre innkjøpsavtaler i denne perioden. Solide 7% i samlet resultatmargin hos våre partnere viser tallene for 2021. Fjerde året på rad er vi den raskest voksende kjeden i dekkbransjen med 12 nye partnere i 2022 og passert over 100 medlemmer totalt.

Vi takker også alle våre samarbeidspartnere som gir oss muligheten til å levere produkter kundene ønsker og gode kundeopplevelser.

I 2022 ble det igjen mulig med samlinger hvor vi kunne møte de flotte driverne som er medlem av Dekkpartner kjeden. Fysisk fikk vi gjennomført medlemsmøte, medlemstur og regionsmøte med rekord antall deltakere.

Dekkpartner har betydelig økt satsingen på digitale verktøy og vi har nå over 70 forhandlere med nettbutikk direkte mot kunde. Dette er ett av flere tiltak vi gjør for å best mulig levere på våre verdier som er: Tilgjengelighet- Fagkunnskap- Lidenskap- og Frihet.

Kategorier

Vi er en av Nordens største aktører innen dekkbransjen, en uavhengig kjede og 100 % medlemseid fra sine verksteder i Norge.

Siden 2018 har kjeden vokst fra 28 verksteder til 103 i 2022. Fra Kristiansand i sør til Tana i nord.

Anders Tveit

Pressekontakt Daglig leder 91697897

Vår lidenskap for dekk gir deg trygghet på veien!

Siden 2018 har kjeden vokst fra 28 verksteder til 103 i 2022. Fra Kristiandsand i sør til Tana i nord.

Dekk Partner AS
Måkeveien 2a