bareMinerals AGELESS Phyto-AHA* Radiance Facial

Få strålende hud på bare 15 minutter med NYE AGELESS Phyto-AHA* Radiance Facial. Behandlingen er klinisk bevist å forbedre huden din dramatisk takket være Phtyo-AHA,* et innovativt plantebasert alternativ like effektivt som AHA, uten irritasjon.

Dette produktet er et 3-i-1 produkt og fungerer som 1) Peeling 2) eksfolierende 3) maske. Produktet passer en sensitiv hud, gir en lysere, jevnere hudtone samtidig som den reduserer synlige fine linjer, misfarging og synlige porer.

Hemmeligheten er Phyto-AHA,* et unikt plantebasert enzym avledet fra sopp – som skånsomt eksfolierer hudoverflaten samt forbedrer hudtonen uten å forårsake irritasjon eller barriereskade. I motsetning til tradisjonelle alfa-hydroksysyrer, som er kjent for å være effektive hudpleieingredienser, men som kan være irriterende for huden, har Phyto-AHA* vist seg å virke like effektivt, men uten bivirkninger. Den hudelskende formelen inneholder også bærekraftig plantebasert glyserin, som bidrar til å fukte og opprettholde en sunn hudbarriere.

AGELESS Phyto-AHA* Radiance Facial er formulert uten syntetisk duft, gluten eller unødvendige ingredienser. I tillegg er den vegansk, dermatologisk testet og skånsom nok for alle hudtyper, inkludert sensitiv. Bruk opptil 3 ganger i uken for glatt, glødende hud som ser så tidløs ut som du føler deg.
*Plantebasert AHA alternativ.

HUDFORBEDRENDE INGREDIENSER