DERMANOR NY DISTRIBUTØR FOR HUDPLEIEMERKET GROWN ALCHEMIST

Dermanor utvider sin profesjonelle portefølje og vil fra mai 2023 bli en ny distributør i Sverige, Norge, Finland og Danmark for det innovative, banebrytende australske merket Grown Alchemist. Grown Alchemist er en linje med innovativ, vitenskapsbasert hudpleie, forsterket med naturens krefter og designet for å levere resultater. Grown Alchemist urteformuleringer er rene, alltid cruelty free og inneholder klinisk beviste ingredienser som gir frisk, strålende og sunnere hud.

The Biology of Beautiful Skin
Med sine unike formuleringer basert på en innovativ synergi mellom biologi og kosmetisk kjemi, har Grown Alchemist skapt "Bio Compatible Beauty". Deres skjønnhetsprodukter basert på hudpleiesystemer: Cleanse, Detox, Activate anses i dag for å være i forkant av effektiv anti-aldringsinnovasjon. Teamet deres av kosmetiske kjemikere og forskningslaboratorier, basert i London, Paris, Sveits, Spania og Australia, søker stadig etter de perfekte formuleringene som kan forbedre huden både fra utsiden og inn med kosmetisk hudpleie og fra innsiden og ut, med kosttilskuddene deres. - de mest avanserte kosttilskuddene innen skjønnhet som er tilgjengelige globalt.

Med stor kunnskap om cellefornyelse og næringsmetabolisme har Grown Alchemist utviklet produkter som representerer en ny evolusjon innen hudpleie. Innovative, klinisk beviste formuleringer som har evnen til å påvirke hvordan kroppen bedre kan reparere og regenerere huden. Gjennom en helhetlig, vitenskapelig tilnærming identifiserer Grown Alchemist mekanismene som regulerer aldringsprosessen til kroppen og huden. Som et fremtidig skjønnhetsselskap jobber Grown Alchemist på tvers av flere fagdisipliner for å utnytte kroppens naturlige evne til å bremse og i mange tilfeller reversere aldring av kroppen og spesielt huden.

“At Grown Alchemist we are so excited to be launching in the Nordics with our distribution partner, Dermanor/Dermarome. We have chosen to work with them because of their expertise in launching and developing a brand through an omni-channel model across all countries, and can’t wait to see how between us, we ensure Grown Alchemist is an instant and long-lasting hit.” Harrison Gregory, General Manager Grown Alchemist – UK & EMEA

For spørsmål vennligst kontakt:

Azra Brdakic

Product Manager

Azra.brdakic@dermanor.no

• Livsstil

• grown alchemist
  • beauty
  • hudpleie
  • livsstil
  • nyhet
  • skincare
  • vegan
  • veganskincare
  • vegansk

Dermanor -Som partner brenner vi for en god relasjon og tillit i alle ledd. Du kan forvente deg ett samarbeid med ledende, profesjonelle varemerker som vi med omhu har håndplukket; bareMinerals, ELEMIS, Matis, Priori, Deciem, Skinbetter science, og Lipsmart. Med våre over 30 år i bransjen har vi bred erfaring og arbeider profesjonelt for å skape nye verktøy for økt kunnskap og økt salg. Vi vil sammen med våre partnere i hudpleiesalonger, SPA og parfymerier stå for økt kunnskap, kvalitet og service i vår bransje.

Dermanor har over 30 års bransjeerfaring og har i dag ca. 30 ansatte. Dermanor er et privat eiet selskap med solid økonomi og omsetningen i overkant av 100 millioner kroner.

Dermanor Norge er en del av Dermanordic, som er et ledende konsern innen det profesjonelle markedet med hovedkontor liggende på Billingstad utenfor Oslo. Konsernet ble etablert i 1987 og er i dag markedsledende innen profesjonell hudpleie og make up. Vi distribuerer våre merkevarer til Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island. Konsernet omsetter for ca. 340 millioner kroner og har ca. 125 ansatte. Vi har kontorer i Oslo og Stockholm (for Sverige, Danmark og Finland) og et topp moderne logistikksenter, på over 3000 kvm, som ligger utenfor Stockholm.

Azra Brdakic

Pressekontakt Brand Manager Elemis og Deciem +47 40897839