PRO-COLLAGEN GLOW BOOST EXFOLIATOR

For grov, tett eller flassende hud kan effektiv peeling være nøkkelen til en strålende, klar hud. Pro- Collagen Glow Boost Exfoliator tilbyr ikke bare en hjemmespaopplevelse utover det vanlige, men hjelper også med å fjerne døde hudceller, og forbedrer cellefornyelsen for jevnere, fornyet hud.

ELEMIS introduserer NYEHETEN Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator, en glødsforbedrende hudutjevnende mekanisk peeling som deler det samme innholdet av oljer, voks og aromatiske dufter som den bestselgende Pro-Collagen Cleansing Balm.

Ved hjelp av skånsomme eksfolierende celluloseperler fra graner og en hudmyknende trio av stjerneblomst-, hyllebær- og optimega-oljer, denne eksfolieringen forbedrer renserutinen din ved å forsiktig fjerne døde hudceller for en strålende hudfarge. Perfekt for å forberede og gi næring til huden, slik at påfølgende produkter kan absorberes dypere inn i huden og skape en jevnere base for sminke. Huden din etterlates ren, frisk og glatt.

NØKKELINGREDIENSER

Hud-mykgjørende trio av oljer

En delikat blanding av stjerneblomst-, hyllebær- og optimega-oljer rik på essensielle fettsyrer for å myke, glatte og nære huden.

Milde eksfolierende celluloseperler

De eksfolierende celluloseperlene kommer fra grantrær og er et ikke- plastisk alternativ til mikroperler som arbeider for å skånsomt fjerne død hud for en jevn og smidig hud. På grunn av den sfæriske formen til de eksfolierende perlene, kan de være mildere og mindre irriterende enn uregelmessig formede partikler.

Fuktighetsgivende Padina Pavonica

Denne brune vifteformede algen som finnes på Middelhavskysten er rik på polysakkarider som beroliger dehydrert hud for å beholde fuktigheten for en synlig strålende hud.

Rose og Mimosa-voks

Avledet fra de essensielle oljene fra de respektive blomstene, bidrar disse hud- mykgjørende og respektive blomstervoksene til den dekadente teksturen til denne hudpolerende balsamen.

BRUK

Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator kan brukes for å forbedre det ELEMIS anbefalte doble renseritualet. For en luksuriøs eksfolierende behandling kan Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator brukes 2 til 3 ganger i uken etter en dobbel rens for å fremme klar og glødende hud. Klem på fingertuppene og bruk sirkulære bevegelser for å massere lett på fuktig hud for en skånsom peeling eller på tørr hud for en dypere peeling. Tilsett litt vann og se eksfolieringen forvandles fra en hudmykgjørende balsam til en fuktighetsgivende melk. Fortsett å massere. Skyll av med varmt vann, påfør din valgte ELEMIS-toner og fortsett med din daglige hudpleierutine.

FORBRUKERTESTER

100% - Enig i at hudteksturen virket forbedret.*

100% - Enig i at sminken deres ble brukt mer effektivt etter eksfoliering med dette produktet. *

98% - Enig i at dette produktet fikk huden deres til å se klarere ut.*

98% - Enig i at dette produktet var et perfekt løft til deres vanlige hudpleierutine.*

90% - Enig i at dette produktet økte hudens utstråling.*

*Uavhengige forbrukertester april 2022. Resultater basert på 54 personer over 4 uker & uavhengige forbrukertester september 2022. Resultater basert på

VÅR FORPLIKTELSE TIL NATUREN

Som en del av vår B-Corp-reise har vi lovet å fokusere på å beskytte og gjenopprette biologisk mangfold, gjøre en mer positiv innvirkning på klimaet og styrke mennesker og samfunn for en bedre fremtid.

Stjerneblomst-oljen som brukes i dette produktet er fullt sporbar til en 5. generasjons gård i Storbritannia og presses mindre enn 1,5 mil fra der den høstes. ELEMIS har jobbet med bønder i Storbritannia for å støtte deres rolle i å opprettholde en sunn biebestand samtidig som de støtter inntekten deres som en del av Bee Friendly Project.

LANSERING

ELEMIS Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator lanseres 1 juni 2023. RRP: 799 NOK | 100 ML

OM ELEMIS

Som et ledende britisk premiummerke er ELEMIS globalt anerkjent for å utnytte kraften til naturlige ingredienser og vitenskapelig innovasjon. Hver banebrytende formel er grundig testet for å sikre transformative resultater. ELEMIS opprettholder et stort fokus på huden din, din kropp og ditt velvære.

ELEMIS-produkter er tilgjengelige globalt i 103 land

KONTAK T

For mer informasjon:
Azra Brdakic, produktsjef ELEMIS azra.brdakic@dermanor.no

• Livsstil

• beauty
  • hudpleie
  • livsstil
  • nyhet
  • skincare
  • skjønnhet

Dermanor -Som partner brenner vi for en god relasjon og tillit i alle ledd. Du kan forvente deg ett samarbeid med ledende, profesjonelle varemerker som vi med omhu har håndplukket; bareMinerals, ELEMIS, Matis, Priori, Deciem, Skinbetter science, og Lipsmart. Med våre over 30 år i bransjen har vi bred erfaring og arbeider profesjonelt for å skape nye verktøy for økt kunnskap og økt salg. Vi vil sammen med våre partnere i hudpleiesalonger, SPA og parfymerier stå for økt kunnskap, kvalitet og service i vår bransje.

Dermanor har over 30 års bransjeerfaring og har i dag ca. 30 ansatte. Dermanor er et privat eiet selskap med solid økonomi og omsetningen i overkant av 100 millioner kroner.

Dermanor Norge er en del av Dermanordic, som er et ledende konsern innen det profesjonelle markedet med hovedkontor liggende på Billingstad utenfor Oslo. Konsernet ble etablert i 1987 og er i dag markedsledende innen profesjonell hudpleie og make up. Vi distribuerer våre merkevarer til Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island. Konsernet omsetter for ca. 340 millioner kroner og har ca. 125 ansatte. Vi har kontorer i Oslo og Stockholm (for Sverige, Danmark og Finland) og et topp moderne logistikksenter, på over 3000 kvm, som ligger utenfor Stockholm.

Azra Brdakic

Pressekontakt Brand Manager Elemis og Deciem +47 40897839