Pro-Collagen Summer Bloom Cleansing Balm

SOLSKINN I KRUKKE

Vår signatur, Pro-Collagen Cleansing Balm er her gjenskapt i en limited edition med en blomsterduft. Det er en 3-i-1 rens som smelter og enkelt fjerner sminke og daglige smuss samtidig som den gir velvære til huden og sansene dine.

• Denne bestselgende formelen forvandles til 3 unike konsistenser for den ultimate renseopplevelsen: Den gir næring som en balm, fjerner enkelt sminke som en renseolje og hydrerer som en rensemelk.
  • Den honningaktige, varmende duften er den perfekte aromatiske flukt til de vakre jordene som pryder det engelske landskapet.
  • Denne pleiende rensen etterlater huden din myk, glatt og strålende.

SYNLIGE RESULTATER
99 % var enige i at produktet etterlot huden dypt renset.*

97 % var enige i at produktet fikk huden til å føles komfortabel.*

91 % var enige om at dette produktet ga en luksuriøs opplevelse.*

*Uavhengige forbrukertester 2021.
Resultater er basert på 112 personer over 2 uker.

NØKKELINGREDIENSER
Svart hyllebærfrøolje inneholder høye nivåer av essensielle fettsyrer og andre mikronæringsstoffer som er nøkkelen til å holde huden sunn.

Starflower frøolje dyrkes og presses i Storbritannia. Denne oljen er den rikeste naturlige kilden til gammalinolensyre, som fremmer en sunn hud.

Mimosa-, jojoba- og solsikkevoks bidrar til å gi varig fuktighet og komfort til huden.

BRUK

Bruk daglig som renseprodukt eller ukentlig som en nærende ansiktsmaske. Varm en ertestørrelse mellom håndflatene og masser deretter over ansikt, hals og decolleté med lette sirkelbevegelser. Fukt fingertuppene og fortsett å massere. Fjern så med en varm, fuktig anisktsklut.

TILGJENGELIG
ELEMIS Pro-Collagen Summer Bloom Cleansing Balm lanseres

medio mai 2023 og vil være å finne hos utvalgte salonger og spa.

PRIS: 639| 100 g

OM ELEMIS

Som det første og bestselgende luksuriøse britiske velværemerket for huden, er ELEMIS globalt anerkjent for å benytte kraftfulle naturlige ingredienser og vitenskapelige innovasjoner. Hver banebrytende formel er utprøvd for å sikre transformative resultater. ELEMIS opprettholder et urokkelig fokus på huden din, kropp din og ditt velvære. ELEMIS-produkter er tilgjengelige i 42 land og finnes i Norge hos utvalgte hudpleiesalonger og spa.

For ytterligere informasjon, kontakt

Azra Brdakic
Produktsjef ELEMIS & DECIEM Azra.Brdakic@dermanor.no www.dermanor.no

• Livsstil

• skincare
  • skjønnhet
  • hudpleie
  • beauty
  • livsstil
  • nyhet

Dermanor -Som partner brenner vi for en god relasjon og tillit i alle ledd. Du kan forvente deg ett samarbeid med ledende, profesjonelle varemerker som vi med omhu har håndplukket; bareMinerals, ELEMIS, Matis, Priori, Deciem, Skinbetter science, og Lipsmart. Med våre over 30 år i bransjen har vi bred erfaring og arbeider profesjonelt for å skape nye verktøy for økt kunnskap og økt salg. Vi vil sammen med våre partnere i hudpleiesalonger, SPA og parfymerier stå for økt kunnskap, kvalitet og service i vår bransje.

Dermanor har over 30 års bransjeerfaring og har i dag ca. 30 ansatte. Dermanor er et privat eiet selskap med solid økonomi og omsetningen i overkant av 100 millioner kroner.

Dermanor Norge er en del av Dermanordic, som er et ledende konsern innen det profesjonelle markedet med hovedkontor liggende på Billingstad utenfor Oslo. Konsernet ble etablert i 1987 og er i dag markedsledende innen profesjonell hudpleie og make up. Vi distribuerer våre merkevarer til Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island. Konsernet omsetter for ca. 340 millioner kroner og har ca. 125 ansatte. Vi har kontorer i Oslo og Stockholm (for Sverige, Danmark og Finland) og et topp moderne logistikksenter, på over 3000 kvm, som ligger utenfor Stockholm.

Azra Brdakic

Pressekontakt Brand Manager Elemis og Deciem +47 40897839