Nå går det varmt for seg i frysedisken!

Nå går det varmt for seg i frysedisken!

Markedet for frossenpizza florerer av varianter, men nå får de som liker sterk mat endelig sin variant i frysedisken. Ristorante Arrabbiata lanseres i butikk i uke 38.

Pizza-serien Ristorante fra Dr Oetker har solgt jevnt og trutt i norsk dagligvare siden starten i 2001. Men med flere år siden forrige produktlansering, er det nå duket for «line extenderen» Ristorante Arrabbiata.

Arrabbiata betyr «sint» og sausen med samme navn inneholder hvitløk, tomater og selvsagt masse rød chili. Toppingen består av små pepperonipølser, syltede jalapeños, paprika og rødløk. Samlet sett utgjør dette markedets sterkeste frossenpizza.

«Med Arrabbiata tilbyr vi et rask og enkelt måltid, til forbrukerne som etterspør sterkere mat», sier administrerende direktør i Dr Oetker Norge, Øystein Bu. «Produktet er smaksatt av chili og jalapeños, og er nok den sterkeste pizza’en på markedet, men fortsatt overkommelig for de fleste norske ganer», fortsetter han.

Ristorante Arrabbiata lanseres i uke 38, og blir å finne i frysedisker i Meny, Coop Mega, OBS og Eurospar.

Dr. Oetker er et tysk, familieeid selskap som inngår i Oetker-Gruppen.

I dag er det 4. generasjon Oetker som leder bedriften, og med ca. 9.500 ansatte verden over, er Dr. Oetker en vesentlig aktør innen dagligvarebransjen.

Tillit, bærekraft og troverdighet er ekstremt viktige faktorer innad i Dr. Oetker. Uavhengige og representative undersøkelser viser at selskapet befinner seg helt i toppen av tyske matvare produsenter, og Dr. Oetker er også blant verdens mest tillitsvekkende selskaper internasjonalt. Ingenting skal gå på bekostning av kvalitet, og derfor er slagordet vårt; Kvalitet er den beste oppskrift.

Dr. Oetker står bak en rekke veletablerte varemerker, og internasjonalt står selskapet bak over 3500 produkter. Produktene finnes blant annet i kategoriene frossenpizza, bakeprodukter, kake- og dessertmikser, müsli, sylte- og safteprodukter, snacks, meieriprodukter og fiskeretter.

Det norske datterselskapet, Dr. Oetker Norge AS, ble etablert i 2004. I dag er bedriften i Norge godt representert i dagligvarehandelen innen kategoriene frossenpizza og bakevarer.

Even K. Brandeggen

Pressekontakt Marketing Manager Pizza, snack og bakeprodukter 66823420

Kvalitet er den beste oppskrift!

Dr. Oetker er et tysk, familieeid selskap som inngår i Oetker-Gruppen.

Tillit, bærekraft og troverdighet er ekstremt viktige faktorer innad i Dr. Oetker. Uavhengige og representative undersøkelser viser at selskapet befinner seg helt i toppen av tyske matvare produsenter, og Dr. Oetker er også blant verdens mest tillitsvekkende selskaper internasjonalt. Ingenting skal gå på bekostning av kvalitet, og derfor er slagordet vårt; Kvalitet er den beste oppskrift!

Dr. Oetker står bak en rekke veletablerte varemerker. Produktene finnes blant annet i kategoriene frossenpizza, bakeprodukter, kake- og dessertmikser, müsli, sylte- og safteprodukter, snacks, meieriprodukter og fiskeretter.

Dr. Oetker Norge AS
Rosenholmveien 25