100 000 hoteller i din iPhone

I dag lanserer ebookers en iPhone-applikasjon som gjør det enda enklere å bestille hotell på reisefot. Med appen kan reisende velge blant ebookers’ samtlige hoteller rundt om i verden, og får dessuten tilbud som bare er tilgjengelige via ebookers apper og mobilside.

Ebookers hotell-app for iPhone utgjør neste skritt i ebookers store mobile satsing. Gjennom iPhone-applikasjonen som lanseres i dag får reisende tilgang til over 100 000 hoteller, enkle sammenligningsverktøy og en sikker bestilling i tre enkle steg.

- I løpet av 2011 har vi investert kraftig i mobilinnovasjon og vi er kjempestolte av å ligge i forkant i bransjen. Den nye hotell-appen for iPhone, som gjør våre tjenester tilgjengelige for et enda bredere publikum, er ytterligere et steg i å bygge og styrke vår mobile portefølje, sier Lisa Farrar, Managing Director ebookers i Norden.

Reisende finner enkelt nærliggende hoteller gjennom mobilens GPS-funksjon. Søk kan også gjøres på by, adresse, postnummer eller landskjennemerke. De komplette søkeresultatene med bilder, rombeskrivelser og hotellanmeldelser kan filtreres og sorteres etter bestselgere, laveste pris, avstand, antall stjerner og hotellnavn. Hotellene presenteres oversiktlig på et interaktivt kart for at bestillingen enkelt skal kunne gjøres for kommende natt.

- Vår mobilside har vist seg å være populær blant våre kunder som trenger å bestille hotell i siste liten; 60 % av bestillingene på den mobile siden gjelder reiser innen 24 timer. Gjennom iPhone-appen kan reisende enda enklere plotte inn nærmeste passende hotell, uansett om de befinner seg i Bergen eller Berlin, sier Lisa Farrar.

Ebookers mobile satsing har hittil resultert i en mobilside og en Nokia-app med bestillingsmuligheter, iPad-applikasjonen ebookers Explorer, samt ebookers hotell-app for iPad – samtlige lansert tidligere i år. I januar 2012 lanseres Mobile Deals, hotelltilbudene som kun kommer til å være tilgjengelige via mobilsiden og ebookers’ mobile applikasjoner.

Ebookers hotell-app for iPhone kan lastes ned gratis i Apple App Store og finnes hittil tilgjengelig på seks språk: norsk, engelsk, finsk, fransk, tysk og nederlandsk.

Applikasjonen i Apple App Store: http://itunes.apple.com/no/app/ebookers-hotels-for-iphone/id483394780

Les mer: http://www.ebookers.no/reise/mobile/

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Lina Rödin, CRM & PR Executive
+468-555 122 19
lina.rodin@ebookers.com

• Livsstil, mote, fritid

• reise
  • mobilside
  • ipad app
  • ipad
  • iphone app
  • iphone

ebookers Scandinavia AB består av ebookers.no, mrjet.se og mrjet.dk og er et av Skandinavias ledende nettreisebyråer med et stort tilbud av flybilletter, leiebiler, hoteller og pakkereiser. ebookers Scandinavia er en del av ebookers, med virksomhet i 12 europeiske land. ebookers inngår i den globale reiseaktøren Orbitz Worldwide (NYSE: OWW).