Niclas Albäck, CEO i Netthandel

Pressemelding -

Netthandel vil knytte den norske netthandelsbransjen sterkere sammen: Lanserer medlemskap for e-handlere

I desember lanserte Netthandel sin splitter nye plattform – og nå følger vår nye medlemstjeneste Netthandel Pluss. Vi er så glade for å endelig kunne åpne opp for at bransjen skal få ta del i Nordens største nettverk for netthandelsbransjen på en helt ny måte.

Medlemskapet er åpent for alle i den norske netthandelsbransjen, og er en eksklusiv mulighet for deg som vil ta din e-handelsreise til neste nivå med skreddersydde fordeler som vil styrke og støtte din virksomhet.

Vi vil bygge videre på vår grunnidé om å hjelpe e-handlere og gi verdi til Nordens netthandelsbransje, og dette er et stort steg i riktig retning. Med Netthandel Pluss kan vi støtte de norske e-handlerne på en helt ny måte som jeg tror kommer til å bli viktigere fremover, spesielt i disse tøffe tider, sier Niclas Albäck, CEO i Netthandel.

Med lanseringen av Netthandel Pluss vil vi gå over til en abonnementsbasert løsning for vår nyhetsside. Samtidig retter vi fremover et sterkt fokus på å skape kunnskapsguider og eksklusivt innhold som skal komme nettopp e-handlere til gode.

Netthandel Pluss består av to ulike typer medlemskap; enkeltmedlemmer og bedriftsmedlemmer.

Førstnevnte medlemskap gir tilgang til alle nyheter og guider på Netthandel.no, i tillegg til forhåndsinformasjon om og rabatterte priser til våre eventer. NXT Nordic er etablert som den største netthandelskonferansen i Norden – en dag hvor e-handlere kan samles for kunnskapsutveksling og nettverking. Dette medlemskapet er åpent for alle i bransjen, e-handlere, leverandører og forbrukere.

Bedriftsmedlemmer, medlemskapet som kun er forbeholdt e-handlere, inneholder en rekke flere fordeler. I tillegg til fordelene som inngår i medlemskapet til enkeltmedlemmer, vil bedriftsmedlemmer få tilgang til framforhandlede rabatter og avtaler med leverandører gjennom tjenesten Netthandel Deals, de får ta del i vårt digitale nettverk som samler den norske netthandelsbransjen på en enkel måte, og de får muligheten til å maksimere synligheten og øke salget sitt via vårt medlemsregister og sponsede artikler med direkte lenking til nettbutikk

Vi vil, som bransjens største møteplass, støtte både store og små e-handlere som blant annet vil kunne søke opp den kunnskapen de trenger i vår kunnskapsbase som kontinuerlig bygges ut. Samtidig ønsker alle e-handlere å øke salgene sine. For å kunne bidra til dette får e-handlere lenkekraft, trafikk og synlighet inkludert i sitt medlemskap hos oss, via native artikler, lenking hver gang nettbutikken nevnes on-site i tillegg til en egen side i vårt medlemsregister.

Dessuten vil vi redusere e-handlernes kostnader ved å tilby lavere priser på tjenester og produkter via Netthandel Deals, og så klart med rabatterte billettpriser til Netthandels egne bransjeeventer. Selv om vi nå lanserer et medlemskap fullpakket med verdi for e-handlere, vil vi fortsette å fylle på med mer innhold og verdiskapende tilbud i tiden fremover, forsikrer Albäck.

Netthandel Pluss lanseres 31. januar og fremover bygger vi nye Netthandel – for en lønnsom, bærekraftig og fremoverlent netthandelsbransje.

Netthandel - Alle e-handlere fortjener suksess.

Netthandel er Nordens største møteplass for alle som jobber med e-handel. Netthandel drives av Ehandel SE AB som ble startet i 2009. Siden 1. januar 2018 har Ehandel vært en del av LRF Media AB. Les mer om Ehandel på www.netthandel.no.

Linn Adine Andersen

Pressekontakt Editor-in-Chief Netthandel.no

Velkommen til Netthandel!

Netthandel - Alle netthandlare fortjener suksess.
Netthandel er Nordens største møteplass for alle som jobber med netthandel. Netthandel drives av Ehandel SE AB som ble startet i 2009. Siden 1. januar 2018 har Netthandel vært en del av LRF Media AB. Les mer om Ehandel på www.netthandel.no.

Netthandel