Ingrid Alexandras kjole til TV-aksjonen

Nok en gang skal Prinsesse Ingrid Alexandras kjole under hammeren. Under årets TV-aksjon skal denne kjolen selges til høystbydende.

Sammen med prinsessekjolen kom et personlig brev signert kronprinsesse Mette-Marit. ''Vi på Skaugum ønsker dere lykke til med prosjektet. Her kommer en kjole fra prinsesse Ingrid Alexandra», står det i det håndskrevne brevet''. Nå gir Eie eiendomsmegling den videre til årets TV-aksjon.

-Kjolen ble donert av Kronprinsesse Mette Marit til  #Kjoleforskole-auksjonen i september for å bygge skole i Kenya, og vi kjøpte den for 4300 kr etter en het budrunde. Nå ønsker vi å gi den videre til TV-aksjonen 2013 som jobber for å gi mennesker med demens og deres pårørende et bedre og mer verdig liv, sier markeds –og kommunikasjonssjef i Eie eiendomsmegling.

TV-aksjonen er godt organisert og en nasjonal dugnad som hele Norge er med på. Man føler seg trygg på at organisasjonen som mottar pengene vil bruke dem godt. For Eie eiendomsmegling handler dette om å ta samfunnsansvar i praksis. Gjennom sosiale medier vil vi spre budskapet både til ansatte og kunder  om å bli med. TV-aksjonen er den enkleste måten for vanlige folk å engasjere seg, sier hun.

TV-aksjonen er glade for at en liten hvit kjole kan vekke både giverglede og engasjement.

- Vi er veldig glade for at Eie eiendom donerer kjolen til Ingrid Alexandra videre. Det er flott at kjolen kan bringe inn enda mer penger til gode formål. Det er sikkert kronprinsessen også glad for. Vi håper at mange vil være interessert i å bidra til TV-aksjonen og demenssaken ved å by på denne søte kjolen, sier kommunikasjonsansvarlig Kaja Haldorsen i TV-aksjonen.

For å by på kjolen gå inn her:

Fakta:
TV-aksjonen NRK 2013 går til Nasjonalforeningen for folkehelsens arbeid med demens og går av stabelen 20. oktober.

Meld deg som bøssebærer på blimed.no eller ring 02025.

For mer informasjon:

Maren Synnevåg - Mob.98218315

• Underholdning

• kjole
  • tv-aksjonen 2013
  • tv-aksjonen
  • eie eiendomsmegling
  • kjoleforskole-auksjonen
  • prinsesse ingrid alexandra

Om Eie Eiendomsmegling

Eie er skikkelig eiendomsmegling. Vi er verdiskapende, kompetente, engasjerte, tilgjenglige og innovative. Vi er stolte av våre verdier og de er sentrale for gode prestasjoner. Vi er Norges største privateide, uavhengig meglerkjede og strekker oss langt for å få fornøyde kunder. Du finner oss fra sør til nord i landet.

Maren Synnevåg

Pressekontakt Markeds –og kommunikasjonssjef 98 21 83 15