SPILL SOM DE NORSKE LANDSLAGSJENTENE I EA SPORTS FIFA 17

Endelig kan norske jenter (og gutter) spille som sine lokale heltinner fra det norske landslaget i kvinnefotball! Allerede i fjor kunne svenskene og en del andre land spille med sine fotballhelter på kvinnesiden, nå er tiden endelig kommet for våre jenter også.

Se videoen under for en presentasjon av laget i FIFA 17.

«At landslagsjentene er med i FIFA 17 er et tegn i tiden på at jente/kvinnefotball er både viktig og riktig. Verdens største idrett, og kvinnefotballen vokser stadig i omfang og popularitet. Det er også et bidrag i det å komme litt tettere på spillerne, og skape en relasjon med publikum og fans

sier Jan Ove Nystuen fra Norges Fotballforbund, som sammen med jentene gleder seg til å forsvare Norges ære i FIFA 17!

FIFA 17 slippes 29 september.

• Spill, lotteri

• ea sports fifa 17

Om Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ:EA) er en ledende global leverandør av digital interaktiv underholdning. Selskapet publiserer spill, innhold og nettjenester til konsoller, PC-er, mobiltelefoner og nettbrett med tilkobling til Internett. EA har mer enn 300 millioner registrerte spillere verden rundt.

I regnskapsåret 2016 omsatte EA for 4,4 milliarder dollar. EA har hovedkvarter i Redwood City i California og er kjent for kritikerroste høykvalitetsspill som The Sims™, Madden NFL, EA SPORTS FIFA™, Battlefield™, Dragon Age™ og Plants vs. Zombies™. Du finner mer informasjon om EA på www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, Origin, Frostbite, The Sims, Dragon Age, Plants vs. Zombies, Ultimate Team og Battlefield er varemerker for Electronic Arts Inc. og EAs underselskaper. John Madden, NFL, PGA TOUR, NHL, NBA, UFC og FIFA tilhører sine respektive eiere og brukes med tillatelse.

Christoffer Ring

Pressekontakt Communications Manager EA SPORTS