Elkjøp Ullevål åpner dørene – igjen!

Mandag 11/11 kl. 07:00 åpner Elkjøp Ullevål dørene etter en intensiv oppussingsperiode.
- Endelig skal vi vise kundene våre vårt nye 3.o-konspet, sier Amit Dutta, varehussjef ved Elkjøp Ullevål.

Elkjøp Ullevål som åpnet dørene første gang for ti år siden, er nå klare med kjedens nye 3.0-konsept.

- Med vårt nye konsept ønsker vi å gjøre handleturen enklere og mer inspirerende. Alle våre kunder vil finne kasse og servicemottak på samme sted, noe som absolutt vil gjøre hele opplevelsen smidigere, forteller Dutta.

«Nye» Elkjøp Ullevål har flere nyheter å vise frem til kundene førstkommende mandag ifølge den stolte butikksjefen.

- Med en gamingavdeling på 222 kvm og 36 gamingstasjoner er dette noe jeg er sikker på kommer til å bli satt enormt stor pris på! Vi er også veldig stolte av å være en av de Elkjøp-butikkene som kan tilby et enormt utvalg av smarthjem-produkter. Dette er en avdeling som er ny for mange og vi ser frem til å kunne lære bort kunnskapen vår her, forteller Dutta.

Velkommen til et inspirerende varehus fullt av nye opplevelser på Elkjøp Ullevål!

• 3.0 konsept
  • elkjøp ullevål
  • reåpning

Elkjøp er et av Nordens største handelsforetak innen forbrukerelektronikk og elektriske husholdningsapparater, og omsatte varer og tjenester for NOK 38,3 milliarder i regnskapsåret 2018/19. Driftsresultatet var NOK 1.228 millioner.

Konsernet har etablert detaljistvirksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Grønland og på Færøyene, med hovedforankring rundt stormarkedskonseptet.

Alle de mer enn 400 varehusene i Norden får i hovedsak sin vareforsyning fra egen distribusjonsvirksomhet, med sentrallager i Jönköping på 107.000 kvadratmeter.

Ca 11.000 ansatte er sysselsatt i Elkjøp-konsernet, som er eid av britiske Dixons Carphone - en av Europas største forhandlere innen forbrukerelektronikk.