- Vil sponse de beste kulturopplevelsene i Møre og Romsdal

- Vi vet at det finnes mange inspirerende, spennende og orginale idéer i hele Norge. Det vet vi fordi mange kontakter oss og lurer på om vi kan sponse deres arrangement. For å gi flere en mulighet til å motta støtte fra oss har vi laget et nytt konsept, som heter re:member-bidraget, forteller Henning Holtan, administrerende direktør i EnterCard.

NOK 50 000,- til arrangement i Møre og Romsdal

Med re:member-bidraget ønsker EnterCard å gi tilbake til samfunnet ved å tildele et arrangement et bidrag på NOK 50 000,-. Første fylke ut er Møre og Romsdal.

Med kulturelle arrangementer mener vi blant annet:

• Musikk- og kulturarrangementer
  • Festivaler
  • Utstillinger
  • Arrangementer i privat og offentlig regi
  • Revyer, teater og andre forestillinger

Det ligger ingen andre forpliktelser eller markedsføringskrav knyttet til støtten. Du kan søke om re:member-bidraget uavhenging av om du har fått støtte fra andre.

Ragnhild Mowinkel og Nina Løseth er med i juryen

- I og med at det norske alpinlandslaget er et av de større sponsoratene re:member har, er det nå morsomt å se at mindre arrangement får muligheten, sier Ragnhild Mowinckel, alpinist fra Molde.

- Det er ekstra moro at det er Møre og Romsdal fylke som er først ute i og med at jeg kommer derifra, sier Nina Løseth, alpinist fra Spjelkavik.

Send inn søknad på nettet for å få tildeling

Her er søknadskjemaet for Møre og Romsdal:

www.remember.no/bidraget-mogr/

Arrangører for ulike lokale kulturelle arrangement oppfordres til å søke.

Søknadsfristen er 25. november 2014. Fem bidrag blir plukket ut og er med i finalen. Juryen kårer den endelige vinneren 1. desember 2014.

Har du andre gode idéer som er litt utenfor eksemplene, nøl ikke med å sende inn en søknad.
Søkere må være over 18 år.

Les mer om re:member-bidraget her: www.remember.no/bidraget-mogr/ombidraget/

Om EnterCard

EnterCard er et nordisk selskap som leverer smarte betalings- og finansieringsløsninger til 1,6 millioner kunder. EnterCard ble etablert i 2005 som et joint venture mellom Swedbank og Barclays Bank. Vi designer og utsteder kredittkort og forbrukslån tilpasset kundenes behov, både i samarbeid med banker, organisasjoner og forhandlere, og gjennom vårt eget forbrukermerke re:member. EnterCard har 400 ansatte fordelt i Stockholm, Oslo, Trondheim og København.