Reise bort i desember?

HERLIG JULEMARKEDSCRUISE PÅ DONAU
Kjenn duften av nybakte, tradisjonelle honningkaker, pepperkaker og brente mandler. Nyt den rolige og koselige julestemningen med litt varm, krydret vin. Gjør gode kjøp på lokale spesialiteter som håndblåste glass og keramikk. Opplev stemningsfulle torg med dekorerte boder, håndlaget julepynt og underholdning med sang, musikk og dans.
Lad opp til årets hyggeligste sesong med julemarkedsbesøk i ikke mindre enn tre europeiske hovedsteder. Cruiset starter i Budapest og ender i Østerrikes keiserlige hovedstad Wien. I løpet av cruiset går du i land i Slovakias hovedstad Bratislava og den sjarmerende lille byen Dürnstein. I hovedstedene kan du bli med på byrundtur med guide – og besøke de stemningsfulle julemarkedene og julepyntede butikker. Utflukter er inkludert.
Pris fra kun 9 890,- / Varighet 6 dager / Dato 26.11.2015

OPPLEV SØLVGUTTENES JULETURNE PÅ HURTIGRUTEN
/PÅ CRUISE LANGS NORSKEKYSTEN MED MS NORDNORGE
Det er en stor glede for oss å invitere dere med på en flott tur sammen med de fantastiske Sølvguttene, som holder en av sine juleturneer om bord på Hurtigruteskipet MS Nordnorge fra Tromsø til Trondheim.
En klassisk reise fra Kirkenes til Trondheim er en oppfriskende og spennende opplevelse som virkelig lar deg utforske det vakre vinterlandskapet.
Pris fra kun 7 950,- / Varighet 5 dager / Dato 25.11.2015

JULEMARKEDSCRUISE PÅ RHINEN
Dette førjulscruise på romantiske Rhinen setter deg garantert i julestemning. Cruiset går til tyske byene Köln, Mainz, Speyer og Rüdesheim, og franske Strasbourg.Julemarkedene er en fest for sansene. I pyntede boder tilbyr kremmere kunsthåndverk og nips. Korsang og blåseorkestre danner den musikalske rammen, og det dufter nydelig av julebakst, regionale spesialiteter og glühwein.
Pris fra 13 450,- / Varighet 6 dager / Dato 08.12.2015

SVALBARD OG JULEBORD I ARKTIS
Dette er en tur for den eventyrlystne, velkommen til et julebord utenom det vanlige! Mørketid er noe helt annet på Svalbard enn ellers i landet. Det er stemningsfullt og innbyr til hyggelige måltider i godt selskap. Naturen lokker deg ut til tross for total mangel på dagslys.Nordlyset kan flakke over oss når som helst på døgnet.
Pris fra kun 7 860,- / Varighet 3 dager / Dato 04.12.2015

JULECRUISE MED HURTIGRUTEN
/ JULAFTEN LANGS NORSKEKYSTEN
Turen starter i Kirkenes, hvor du går om bord på MS Midnatsol og starter seilasen sørover. Den ene opplevelsen avløser den andre; julegrøt, julemiddag, kaffe og kaker sammen med hyggelige medreisende! Du besøker kjente byer og små fiskevær. Det er også store muligheter til å få oppleve nordlyset i sitt rette element.
Pris fra 9 980,- / Varighet 7 dager / Dato 21.12.2015

NYTTÅR I FANTASTISKE ST. PETERSBURG
/ EN AV VERDENS VAKRESTE BYER
I løpet av oppholdet får du oppleve flere av byens storslagne palasser, besøke Eremitasjen og blir kjent med byens dramatiske historie. Det vil også bli tid til å utforske St. Petersburg på egen hånd. Nyttårsaften feires med en stor buffet, fri bar og hyggelig underholdning sentralt i byen med gangavstand til hotellet.
Pris fra 10 850,- / Varighet 5 dager / Dato 28.12.2015

ANDRE JULE- OG NYTTÅRSREISER