Espira Gartnerløkka barnehage åpner 8. august 2016

Kunnskapsbarnehagen Espira åpner nok en ny barnehage i Oslo. Mandag 8. august åpner Espira Gartnerløkka Barnehage på Løren.

Med dette tar 92 Oslo-barn i bruk en flunkende ny barnehage med 27 ansatte. Blant annet styrer, kokk og 12 barnehagelærere, som alle er der for å gi barna en fantastisk start på livet.

-Etter en hektisk sommer er barnehagen nå klar for åpning. Bygget er ferdig og alle de ansatte i barnehagen har brukt tid på å forberede selve åpningen slik at alle barn får et fullverdig tilbud fra dag èn. I Kunnskapsbarnehagen Espira har vi god trening i å åpne nye barnehager, og vi har gode rutiner for å ta i mot nye barn og foreldre i våre barnehager, sier Kommunikasjons- og organisasjonsdirektør i Espira, Jens Schei Hansen.

Barnehagen er en fullkostbarnehage, så barna vil få servert alle måltider fra barnehagens egen kokk, som jobber i et fullt utstyrt storkjøkken.

-Vi er glade for å kunne bidra med nok en flott barnehage i Oslo Kommune. Espira Gartnerløkka blir vår sjette barnehage i byen, sier Schei Hansen.

Barnehagen ligger i det nye boligkomplekset Gartnerløkka på Løren.

• Utdanning

• barnehage
  • espira
  • nyetablering