Gå videre til innhold
Evidensia Trondheim Dyresykehus blir det første dyresykehuset i Trondheim med CT-maskin

Evidensia åpner dyresykehus i Trondheim

Evidensia Trondheim Dyresykehus åpner i januar, og vi blir Trondheims første klinikk med egen CT-maskin. Vi øker bemanningen og utvider åpningstiden, og får Trøndelags beste tilgjengelighet!

Offisiell åpningsseremoni er lørdag 2. februar, men vi tar imot pasienter i våre nye lokaler allerede fra 21. januar. Adressen er Østre Rosten 78B.

«Dyresykehuset får butikk, poliklinikk med separat katteavdeling, stort og velutstyrt laboratorium, egen kirurgi- og intensivavdeling, samt egne rom for rehabilitering, tannbehandling, CT-, røntgen- og ultralydundersøkelser. Med større lokaler, nytt utstyr og svært god tilgjengelighet kan vi gi et enda bedre tilbud til pasientene våre.» forteller Vivian H. Westby, fagansvarlig veterinær på klinikken.

Vår visjon er: «Vi vil se flere friske og lykkelige dyr», og dette er grunnlaget for denne storsatsingen.

Regions

Om Evidensia: Evidensia er en del av IVC, som totalt består av over 1000 dyresykehus og klinikker i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Sveits, Nederland og UK. IVC/Evidensias hovedkvarter er stasjonert i Bath, UK. Totalt har kjeden nesten 12 000 ansatte og mer enn 3 000 000 besøkende årlig.

Vi vil se flere friske og lykkelige dyr.

Cecilie Ryan Yttreeide

Pressekontakt Country Manager Evidensia Dyrehelse AS +47 48128018

Relatert materiale

Europas største veterinærkjeder for pleie og behandling av friske og syke dyr

Om IVC Evidensia

Evidensia Dyrehelse er en del av IVC Evidensia som er Europas største veterinærkjede.

IVC Evidensia består av totalt over 1500 dyresykehus og dyreklinikker i 12 land i Europa; Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Sveits, Belgia, Nederland, UK, Irland, Spania og Frankrike. IVC Evidensias hovedkvarter er stasjonert i Bath, UK. Totalt har kjeden over 22 000 ansatte og mer enn 3 000 000 dyr blir behandlet årlig.

I Norge er det rundt 400 ansatte i Evidensia Dyrehelse fordelt på 26 dyreklinikker og dyresykehus.

Vi vil se flere friske og lykkelige dyr.