Martin Tiveus er ny konsernsjef for Evidensia Dyrhelse i Europa.

I dag den 7. Juni, begynner Martin Tiveus som ny konsernsjef i Evidensia Dyrehelse. Evidensia er en av Europas kvalitetsledende veterinær- kjeder i Europa.

Martin Tiveus har bred ledererfaring, og har de siste 10 årene jobbet som bedriftsleder i bl a Glocalnet, Telenor och Microsoft. Han kommer senest fra stillingen som VD i Avanza bank.

” Selv om jeg har jobbet i flere ulike bransjer de siste årene, finnes det en rød tråd i mine bransjevalg, nemlig min interesse for samfunnets infrastruktur. For meg er dyrehelse også med i den kategorien, sier Martin Tiveus.

Martin Tiveus ble ansatt i desember, og begynner nå offisielt sitt oppdrag for Evidensia. Men han har rukket å være på flere besøk på sin nye arbeidsplass i løpet av våren.

”Jeg har besøkt et par klinikker i hvert land, og blitt møtt av et stort engasjement. Det består ikke bare av å levere den beste behandlingen til våre pasienter, men også for å skape trygghet og tilgjengelighet for dyreeierne, sier Martin Tiveus og fortsetter:

”Jeg er overbevist om at Evidensia har en veldig viktig rolle å fylle i utviklingen av dyrehelse på det Europeiske markedet. Sammen kan vi skape en større tilgjengelighet og kvalitet på behandlingen enn hva som er mulig for mindre frittstående klinikker.

• Tjeneste, rådgivning, service

• veterinæ
  • dyrepleie

Om Evidensia: Evidensia Dyrehelse er Europas største største og kvalitetsledende kjede for pleie og behandling av friske og syke dyr. Hvert år behandles over 1,3 millioner dyr - hunder, katter, smådyr, eksotiske dyr og hester. Evidensia består av nærmere 160 dyresykehus og klinikker i sju land, og har over 2 200 medarbeidere.

Vi vill se flere friske og lykkelige dyr. Derfor skal vi være det aller beste for dyrene.