Tonje Trinterud, Diplomat ECVS Small Animal

Ny Diplomat i kirurgi hos Evidensia Dyrehelse

Tonje Trinterud, veterinær og kirurg ved Evidensia Oslo Dyresykehus, har fullført og bestått sin Europeiske spesialistutdannelse i kirurgi og er nå Diplomat ECVS ( European College of Veterinary Surgeons) Small Animal.

Tonje er tredje nordmann som har fullført og bestått denne krevende og prestisjetunge utdannelsen som innebærer at hun med høy kvalitet kan utføre meget kompliserte operasjoner.

Til daglig er Tonje Trinterud på Evidensia Oslo Dyresykehus på Ensjø og tar imot pasienter fra hele landet til avansert kirurgi.

Tags

Om Evidensia: Evidensia Dyrehelse er en av Europas kvalitetsledende kjeder for pleie og behandling av friske og syke dyr. Hvert år behandles over 1,3 millioner dyr - hunder, katter, smådyr, eksotiske dyr og hester. Evidensia består av nærmere 160 dyresykehus og klinikker i sju land, og har over 2 200 medarbeidere.

Vi vill se flere friske og lykkelige dyr. Derfor skal vi være det aller beste for dyrene.

Cecilie Ryan Yttreeide

Pressekontakt Country Manager Evidensia Dyrehelse AS +47 48128018

Relatert materiale

Europas største veterinærkjeder for pleie og behandling av friske og syke dyr

Om IVC Evidensia

Evidensia Dyrehelse er en del av IVC Evidensia som er Europas største veterinærkjede.

IVC Evidensia består av totalt over 1500 dyresykehus og dyreklinikker i 12 land i Europa; Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Sveits, Belgia, Nederland, UK, Irland, Spania og Frankrike. IVC Evidensias hovedkvarter er stasjonert i Bath, UK. Totalt har kjeden over 22 000 ansatte og mer enn 3 000 000 dyr blir behandlet årlig.

I Norge er det rundt 400 ansatte i Evidensia Dyrehelse fordelt på 26 dyreklinikker og dyresykehus.

Vi vil se flere friske og lykkelige dyr.