Fasadgruppen i miljøteknologisamarbeid med Aprilice

Fasadgruppen i miljøteknologisamarbeid med Aprilice

Fasadgruppen har inngått en samarbeidsavtale med Sveriges største uavhengige solcelleaktør Aprilice. Gjennom avtalen vil alle datterselskapene i Fasadgruppen kunne tilby sine kunder muligheten til å installere solceller som en del av pågående prosjekter, hovedsakelig ved større renoveringer.

Fasadgruppens datterselskaper opplever økt etterspørsel etter solcelleinstallasjoner i forbindelse med renoveringsprosjekter, og har nå mulighet til å tilby tjenesten via denne samarbeidsavtalen. Innenfor rammene av samarbeidet kan også elektriske billading- og batterilagringsinstallasjoner kunne tilbys kundene. Arbeidet vil bli utført enten som side- eller underentreprise.

«I alle våre prosjekter sørger vi for at eiendommene får bedre energiytelse gjennom bærekraftige fasadeløsninger, og det føles derfor som en naturlig utvikling at vi nå enkelt også kan tilby solcelleinstallasjoner til våre kunder. Fasadgruppen og Aprilice betjener allerede felles kunder i form av eiendomseiere og byggefirmaer, og sammen ser vi muligheten for effektivt mersalg med søkelys på miljøteknologi», sier Pål Warolin, administrerende direktør i Fasadgruppen.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Pål Warolin, daglig leder og konsernsjef Fasadgruppen, pal.warolin@fasadgruppen.se, tlf. +46 (0) 70-925 52 01.