Solveig Onstad og Anita Agnemyr gleder seg til å åpne sitt andre Feelgoodsenter.

Åpner sitt andre Feelgood-senter i Svelvik

I morgen (mandag 5. juli) åpner den glade gjengen som står bak Feelgood Vestby sitt andre Feelgood-senter. Denne gangen er det Svelvik som står for tur og entusiasmen og gleden av å åpne nok et senter er skyhøy!

-Det har rett og slett vært som en drøm etter at vi åpnet Feelgood Vestby. Vi får så mange positive tilbakemeldinger av de som har startet å trene oss og det gir oss en enorm glede. Vi rett og slett elsker Feelgood-konseptet og gleder oss enormt til å kunne tilby det til alle som bor i Svelvik også, sier Anita Agnemyr.

Anita åpnet Feelgood Vestby 3.mai sammen med venninnen Solveig Onstad og deres respektive menn. Sammen gjør de et slag for folkehelsen og de er stolte av hva de har oppnådd på kort tid.

- Vi var jo litt spente med tanke på den situasjonen vi alle fortsatt er i, men vi hadde et mål om å runde hunde medlemmer i løpet av den første måneden i Vestby og det klarte vi, sier Solveig.

Senteret ligger midt i Svelvik sentrum.

Sa opp jobben son sykepleier for å satse på Feelgood

Solveig sa opp seg fra sin jobb som sykepleier og satser nå fullt og helt på Feelgoodkonseptet. Det har vist seg å være et valg hun kan være stolt av å gjøre.

- Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å satse på Feelgood. Dette er virkelig et helt unikt konsept som jeg ikke kan fullrose nok. Vi får daglige tilbakemeldinger fra medlemmer som kjenner de positive ringvirkningen som treningen gir i hverdagen. Det er jeg utrolig stolt av å være en del av, sier Solveig.

Nå ser de frem imot å ønske alle fra Svelvik velkommen med åpne armer. Senteret er offisielt åpent fra og med mandag 5. juli kl 17.00 og det er allerede booket en mengde prøvetimer.

- Pågangen av folk som ønsker prøvetimer har vært veldig god selv om vi begynner å nærme oss ferietider. Det er tross alt viktigere enn noen gang å ta vare på helsa si og vi kan jo ikke slutte å bevege oss. Så alle som vil er hjertelig velkommen til å prøve avslutter Anita med å si.

Offisiell åpning av Feelgood Svelvik

Tidspunkt: Mandag 5.juli klokken 17:00

Adresse: Storgaten 86, 3060 Svelvik

Åpningstider: Alle dager 7-23

Telefonnummer: 997 07 773

epost: svelvik@feelgoodsenter.no

Feelgood er et folke­helse­kon­sept som er eid av Shapemaster Scandinavia AS. Vi er i dag en av Norges største treningssenterkjeder med over 40 sentre i Norge i tillegg til flere i Spania og Østerrike.

Christian Bache

Markedssjef 975 16 544