PÅ KOLBOTN: Sissel Onstad (t.h.) satser på lavterskel-trening på Kolbotn og får god hjelp fra svigerinnen Solveig Onstad (t.v.) som selv eier selv fire Feelgood-sentre.

Nå åpner Sissel sitt nye folkehelsesenter på Kolbotn

Lørdag 5. august kan endelig Sissel Onstad (57) ønske kolbotninger velkommen til folkehelsetrening på sitt nye Feelgood-senter.

Allerede før åpningen, kan den ferske Feelgood-driveren kan fortelle om en kjemperespons på det nye senteret. I flere uker har hun fått henvendelser om prøvetimer og mange positive tilbakemeldinger. Sissel forklarer at Feelgood ikke er en konkurrent til andre treningssentre, og skal være et supplement til eksisterende helsetilbud.

– Det handler om å hjelpe mennesker og her får man trent og beveget hele kroppen uten å måtte tenke så mye. Det er et helt unikt treningskonsept som passer alle.

GLEDER SEG: Sissel Onstad åpner treningssenteret Feelgood Kolbotn.

Viktig for folkehelsa

5.august blir det åpent hus fra klokken 12:00 med mulighet for å teste de unike treningsapparatene.

På Feelgood finner man 12 motoriserte treningsapparater som er skreddersydd sammen der du aktiverer hele kroppen på cirka 40 minutter. Trening på Feelgood passer både unge og eldre, og tilbyr lavterskel-trening alle mestrer, uansett utgangspunkt og nivå. Siden treningsmaskinene går av seg selv, kan man trene passivt eller aktivt ut ifra egne evner og behov. Her kan du selv bestemme hvor lite eller hvor mye du vil ta i.

Sissel ser frem til å jobbe med folkehelse og det å kunne ta del i andre menneskers treningsreise og mestringsglede.

– Jeg gleder meg masse! I tillegg er Feelgood et sted som vektlegger den sosiale biten og at treningssenteret skal være et godt møtested. Feelgood-sentre har stor betydning for både folks fysiske helse og for det sosiale.

Stor suksess

Siden Feelgood tok sine første steg i 2015 har interessen for folkehelse-konseptet eksplodert. I løpet av 2023 vil det være over 60 Feelgood-sentre her til lands og nærmere 100 sentre totalt i Europa.

– Vi har skapt Feelgood med de premissene om at vi ønsker at så mange som mulig kan jobbe med folkehelse og at folk generelt har det så bra som mulig, sier Christian Bache, markedssjef i Feelgood.

– Nå er vi klare for å ta imot innbyggerne i Nordre Follo og det er en stor glede å bringe folkehelsa til Kolbotn, avslutter Bache.

ØNSKER VELKOMMEN TIL ÅPNING: Christian Bache er markedssjef i Feelgood.