PRESSEINVITASJON: Folkehelseseminaret "Helsa vår - mitt eller ditt ansvar"

PRESSEINVITASJON: Folkehelseseminaret "Helsa vår - mitt eller ditt ansvar"

Feelgood har knekt koden for å få voksne mennesker i aktivitet Mer enn 10 000 nordmenn trener fast på et av Feelgoods unike folkehelsesenter. Gjennomsnittsalderen er 66 år og de fleste medlemmer trener tre ganger eller mer i løpet av uka. Nylig ble også Feelgood-trening trukket frem i av et regjeringsoppnevnt utvalg som en del av løsningen for å få bevegelseshemmede i større aktivitet.

I forbindelse med åpningen av Feelgoods 65 folkehelsesenter i Norge, har vi gleden av å invitere til miniseminaret "Helsa vår - mitt eller ditt ansvar?"

Vi håper dere har anledning til å komme og kan love spennende vinklinger på folkehelsa fra både politikk, fagmiljøer, helsepersonell og forbrukere.

Tid:

• Fredag 19. april, klokka 13.00

Sted:

• Dynamitten kulturscene, Sætre i Asker

Medvirkende:

• Lene Conradi - ordfører i Asker
  • Mee Eline Eriksson - fagsjef NHO Geneo
  • Sissel Lingaas - fastlege i Sætre
  • Dag Smørvik - psykolog
  • Solveig Onstad/Irèn Westrum - Feelgood-gründere

Feelgood er et folke­helse­kon­sept som er eid av Zeizt AS. Vi er i dag en av Norges største treningssenterkjeder med over 65 sentre i Norge i tillegg til flere i Spania Tyskland og Østerrike.

Med hjelp av våre unike motoriserte treningsmaskiner har Feelgood gjort trening til noe alle mestrer. Sammen sørger de for at man alltid får trent hele kroppen på en trygg, enkel og effektiv måte.

Hos oss er alle hjertelig velkommen og tilbudet passer spesielt bra for eldre, utrente og mennesker med ulike funksjonshemminger. Vår type trening er også ideell for å bygge seg opp igjen etter skade eller sykdom

Vårt mål er å gi alle et fysisk funda­ment slik at kroppen har det bra. Dermed får man mest mulig ut av livet. Det er slik vi skaper go´fø­lelsen!