Findus presenterer fire spennende produkter til sitt sortiment

Findus presenterer fire spennende produkter til sitt sortiment

Findus, en pioner innen frossenmat, har alltid fokus på kvalitet og bærekraft og har et sterkt engasjement for å synliggjøre fordelene med frossenmat for hele familien. Denne spennende lanseringen inkluderer et nytt smakfullt tillegg til den populære Captain's Stuffed-serien, en ny variant innen ovnsbakte grønnsaker, og to nye wokblandinger.

De fire nye produktene fra Findus representerer et strategisk skritt mot å tilby et bredere utvalg av smakfulle og tilpasningsdyktige måltidsløsninger som imøtekommer forbrukernes behov. Hele Findus fiskeportefølje har MSC- og ASC-sertifiseringer og understreker sin forpliktelse til å tilby nyhøstede, næringsrike grønnsaker hele året. Det lokale aspektet er viktig for Findus, 94 prosent av grønnsakene som selges i Norge produseres bærekraftig i landet*.

Kapteinens fylte kalkun- og ostesaus – en smakfull tilleggslansering

Captain's Stuffed-serien, velkjent og verdsatt på det norske markedet, introduserer nå Captain's Stuffed Cheese Sauce & Kalkunskinke. Disse fylte filetene er laget med kvalitetstorskefileter, fullpakket med en herlig kombinasjon av saftig kalkunsmak og fyldig ostesaus. Det er en smakebit som gir en unik tekstur og smak til hver bit, og tilbyr en enkel måltidsløsning klar på få minutter.

Fisk er ikke bare velsmakende; den er også rik på næringsstoffer og Omega-3, avgjørende for god helse. Med Captain's Stuffed får du den perfekte kombinasjonen av smak, næringsstoffer og enkelhet. Bare legg til favorittsiden din, for eksempel brokkoli, og du har et smaksrikt og næringsrikt middagsalternativ.

Tilgjengelig i butikk i uke 8, 2024. Veil. pris: kr 55,90

Ovnsbakte grønnsaker - en ny og spennende blanding med asiatiske smaker

Findus ovnsgrønnsaker (ovnsbakte grønnsaker) er en enkel måte å inkludere grønnsaker i dine daglige måltider. Blandingen av poteter og grønnsaker består av deilige, sunne og fargerike ingredienser krydret med smakfulle urter eller delikate krydder. Alt du trenger å gjøre er å ta mengden du trenger, hell blandingen på et brett og stek dem i ovnen eller stek dem i en panne. Siden det er enkelt å justere mengden blir det også færre rester. Skreddersydd for hverdagsmåltider, enten det er til lunsj eller middag, samt til helgemiddager. Klar på under 20 minutter. Og den nye varianten med soyasaus, ingefær og limeblader bringer asiatiske smaker rett til bordet ditt, og svarer på den økende interessen for asiatisk mat.

Tilgjengelig i butikk fra uke 8, 2024. Veil. pris: kr 44,90

WOK - Nye spennende blandinger og smak

Frosne grønnsaksblandinger er en god måte å få hele familien til å spise mer grønt og minimere matsvinn hjemme. Et faktum som norske folk ser ut til å være klar over - ifølge en norsk studie sier 73 prosent av befolkningen at «wok er en rett jeg er vant til å lage» og 25 prosent sier at de opplever god valuta for pengene ved kjøp. wokblandinger (NO Ipsos Study, 2023). Å ta med smaken av Asia på en reise har aldri vært enklere enn med Findus WOK grønnsaksblandinger. Findus tilbyr en rekke blandinger med forskjellig smak og tekstur, med og uten saus, som gjør hvert måltid både litt sunnere og mer spennende. Disse blandingene gir en spennende kulinarisk opplevelse som er både rask og enkel å tilberede. Og de fargerike og smakfulle ingrediensene er både næringsrike og bidrar til å gjøre måltidet ditt mer variert. Alle WOK-sortimenter produseres i Norge.

Nye lanseringer:

WOK Zesty (tradisjonell wok)

WOK Mango Curry (wok med saus)

Hele utvalget:

Tradisjonell WOK (f.eks. Classic, Spicy, Zesty): den nye varianten, WOK Zesty med ingefær og limeblader, bærer varemerket Nyt Norge og inneholder norske råvarer.

WOK med saus (f.eks. Creamy Coconut and Mango Curry): Findus WOK med saus alt i ett! Enda enklere og med mye smak.

Oppskrifter finner du på www.findus.no/oppskrifter/wokoppskrifter

Tilgjengelig i butikk fra uke 8, 2024. Veiledende pris: WOK Zesty: kr 47,50, WOK Mango Curry: kr 44,90

Om frosne grønnsaker

Frosne grønnsaker bevarer friskhet og næringsverdi samtidig som de er enkle og praktiske å bruke for alle forbrukere. Med overlegen kvalitet opprettholder Findus frosne grønnsaker smak, aroma og tekstur som passer til de fleste måltider.

* https://www.findus.no/brekraft/hvor-kommer-fisken-og-gronnsakene-vare-fra/hvor-kommer-gronnsakene-vare-fra

Kategorier

Findus Norge AS er landets ledende næringsmiddelselskap innen dypfryst mat. Sortimentet består av dypfryst fisk, ferdigretter, grønnsaker, wok, poteter, kaker, og bær. Selskapet har et bredt produktspekter, og Findus-produktene finnes i dagligvarebutikker over hele landet. I tillegg forsyner virksomheten storhusholdningsmarkedet som bla. består av restauranter, kantiner og sykehus. Industrisalg, samt produksjon til private label er også en vesentlig del av virksomheten. Findus Norge har idag ca 300 ansatte, og omsetter for ca. 1,3 milliarder kroner. Hovedkontoret til Findus Norge ligger i Asker og virksomheten har fabrikker på Hedrum ved Larvik og i Tønsberg. Her produseres en stor del av Findus-produktene som selges i Norge.

Findus- ledende innen dypfryst mat

Findus Norge AS er landets ledende næringsmiddelselskap innen dypfryst mat. Sortimentet består av dypfryst fisk, ferdigretter, grønnsaker, wok, poteter, kaker og bær. Findus Norge har idag ca 300 ansatte, og omsetter for ca. 1,3 milliarder kroner. Hovedkontoret til Findus Norge ligger i Asker og virksomheten har fabrikker på Hedrum ved Larvik og Tønsberg. Her produseres en stor del av Findus-produktene som selges i Norge.

Findus Norge AS
P.O. Box 423 (Besøksadresse: Erteløkka 7)
N-1373 Asker