Åge Martin Kløverud, Eina, har nettopp installert et stasjonært anlegg.

Fjøssystemer inngår samarbeid med Nilfisk

Fjøssystemer blir nå forhandler av Nilfisk sine rengjøringssystemer for landbruket i Norge. Dette er blant annet et ledd i Fjøssystemer sin satsing og fokus på dyrevelferd.

Vi ser at behovet for effektive rengjøringsmetoder både når det gjelder resultat og tidsbruk er økende. For oss handler det om å kunne tilby totale løsninger som ivaretar hele produksjonen, nå også renhold, sier daglig leder i Fjøssystemer André Stenumgård. Vi tilbyr i skreddersydde løsninger på stasjonære anlegg med rørsystemer i hele fjøset. I tillegg kan vi også levere mobile løsninger, sier Stenumgård.

Godt renhold er økonomisk

I tillegg til at regelmessig og godt renhold på innredning og utstyr forlenger levetiden, vet vi at økt dyrevelferd øker produksjonen. Nilfisk er kjent for sin kvalitet og har et komplett apparat for service. Dette er veldig viktig for oss, og vi gleder oss til et spennende samarbeid, sier Stenumgård.

Dette er Nilfisk

Nilfisk ble etablert på en visjon om å produsere og selge produkter av høyeste kvalitet over hele verden. I mer enn hundre år har Nilfisk tilpasset seg endrede behov i markedet og levert innovative produkter og løsninger til kundene.

Med et verdensomspennende salgsteam, har de opprettet sterke og verdifulle kunderelasjoner og partnerskap globalt, og vi arbeider med å være i forkant når det gjelder teknologiske fremskritt, slik at vi kan oppfylle fremtidige kundebehov.

I dag tilbyr Nilfisk en omfattende portefølje med rengjøringsprodukter av høy kvalitet og pålitelige ettermarkedstilbud til det profesjonelle markedet, sier Kjell Morten Hage i Nilfisk. Vi ser på Fjøssystemer som en av de mest innovative og spennende aktørene i bransen, og har store forventninger til samarbeidet, sier Hage.

Nilfisk Groups hovedkontor ligger i Danmark og har salgskontorer i mer enn 40 land. Sammen med et stort forhandlernettverk, markedsfører og selger Nilfisk produktene sine i mer enn 100 land. Nilfisk sine produksjonsanlegg finnes i Asia, Europa og Amerika.