Slik planlegger du badet gratis

Et baderom bør ha en helhetlig løsning hvor fliser på vegger og gulv, spiller på lag med baderomsinnredningen. Her er noen gratis verktøy som hjelper deg med å innrede badet.

Alle har nok tanker rundt hvordan de ønsker at drømmebadet skal se ut, men det er ikke alltid lett å vite hvordan løsningene man ønsker seg ser ut i virkeligheten.

Hos Flisekompaniet kan vi hjelpe deg så du ser resultatet før du har kjøpt en eneste flis, baderomsmøbel eller dusjløsning.

Tegn ditt drømmebad

Du kan selvfølgelig oppsøke nærmeste Flisekompani-butikk og få hjelp til å designe og tegne ut drømmebadet. Men visste du at du også kan designe badet med alle løsningene du ønsker deg, fra sofakroken hjemme?

Prøv Flisekompaniets tegneprogram og planlegg badet ned til minste detalj. Du ser resultatet i 3D og får en liste med hva som trengs av produkter. Send listen til nærmeste butikk eller bestill på nett. Enkelt og greit!

Ønsker du inspirasjon og å se hvordan ulike kombinasjoner av fliser og baderomsmøbler spiller på lag, kan du prøve vårt 3D showroom hvor du selv varierer med farger, størrelser og teksturer på veggfliser og gulvfliser.

Du kan også endre på baderomsmøblene og finne ut hva slags farger og materialer som står best til flisene, og omvendt.

Smarte løsninger som passer ditt bad

Hos Flisekompaniet kan du velge mellom et stort antall servantskap og servanter, dusjløsninger, badekar, benkeskap, benkeplater, speil, toalettløsninger, innredning til skap og skuffer, rør og avløpsdeler pluss mye, mye mer.

Vi har baderomsinnredning til både små og store bad – alt i ulike materialer, utforming, design, farger og prisklasser.

Med så mange valg, er det lurt å tenke ut smarte løsninger for ditt bad. Her er 5 ting mange ikke tenker på når baderomsinnredningen skal velges:

1. I en familie kan det bli kødannelse. Kanskje det kan være lurt med to servanter?
  2. Skuffer er fint for å få oversikt over kosmetikk, kremer, smykker osv., men skap fungerer bra for håndklær, kluter, doruller osv.
  3. Sørg for en praktisk innredning av skuffer og skap. Hos Flisekompaniet har vi mange smarte løsninger som gjør at du lettere holder orden og finner fram.
  4. Belysning er viktig på badet. Lys rundt speilet kan være svært praktisk for deg som skal legge sminken fint, for å få til en perfekt barbering osv.
  5. Spesielt på et lite bad er det lurt å utnytte plassen bak speilet og investere i et speilskap.

Kanskje det er andre ting du ikke har tenkt på. Gå inn på Flisekompaniets nettsider og se flere løsninger innen baderomsinnredning, eller kom innom en av våre butikker for gode forslag.

Komplette baderomsløsninger

Noen er flinke til å mikse og matche ulik design og setter sammen sin egen miks med baderomsskap, speil, servanter osv. Andre kan ha god nytte av en komplett baderomløsning. Her har Flisekompaniet mange større og mindre løsninger i ulik design og i alle prisklasser. Lekkert blir det uansett!

• Bygg, eiendom

• bad

Flisekompaniet er en landsdekkende kjede innen fliser. Kjeden tilbyr et bredt vareutvalg av produkter til baderommet, uteplassen, naturstein og andre oppussingsprodukter til norske hjem. Flisekompaniet har 33 utsalgssteder fra Alta i Nord til Stavanger på Sør- Vestlandet. 200 engasjerte medarbeidere leverer daglig den beste servicen for å gi kundene en god handleopplevelse.

Per Ivar Ekeberg

Kjedesjef 977 77 772