Er du snill mot ryggen din?

Har du en jobb der du sitter mye, kan en tilpasset stol lindre eller forhindre ryggplager.

• Jeg liker Ergositter Backhang veldig godt. Den har hjulpet meg til å komme tilbake i 100% jobb. Stolen er allerede inntjent og vel så det, sier Tommy Hansen, Helse- og omsorgssjef Skjervøy kommune.

Ryggen din fortjener en god arbeidsstol. Å sitte i feil stilling over lengre tid, kan føre til dårligere blodsirkulasjon og statiske muskelspenninger. Tretthetsfølelse og hvilebehov utvikles. Yteevnen går ned. En tilpasset stol, hjelper kroppen din til å finne den optimale arbeidsstillingen i forhold til skrivebordet.

Fornøyde kunder

Kunder som har tatt i bruk stoler fra Floor-Tec forteller at: Vi gir Floor-Tec vår beste anbefaling, den nye stolen er uunnværlig for meg. Ryggsmertene har blitt borte etter at Ergositteren kom inn på vårt kontor. Det er en glede å komme på kontoret og vite at jeg kan arbeide over lengre tid uten at musklene i ryggen begynner å verke.

• Arkitektur

I Norge markedsfører og selger Floor-Tec avlastningsmatter, inngangsmatter, våtromsmatter, logomatter, renromsmatter, arbeidsstoler, fothvilere, traksjons- /ryggbenk, sitteputer, balansebrett, gulvmerketape, sikkerhetstape, gulvfliser, gummidekke og fallunderlag til alle bransjer hvor det utføres stående, gående eller sittende arbeid.

Ivar Thidemansen

Pressekontakt Daglig leder +47 900 27 955