Start sesongen tidlig med infravarmer

Fricos varmestrålere imiterer solen, den mest komfortable og økonomiske varmekilden som finnes. Varmestrålere er også enkle å installere og krever minimalt med vedlikehold. De varmer opp umiddelbart når de slås på, og gir ingen luftbevegelse.

Spar energi og penger
Varmestrålere varmer opp mennesker og gjenstander, akkurat som solen, og gir dermed økt temperaturkomfort og lavere energitap. Dette gjør det mulig å redusere lufttemperaturen og dermed kostnadene. Med en varmestråler kan du også varme opp bare en utvalgt sone og ikke hele lokalene.

Skap komfort
Fordi varmestrålere ikke varmer opp luften direkte, skaper de et mykt og behagelig inneklima og en jevn temperatur uten luftbevegelse. Varmestrålere gir også svært god ytelse utendørs og forlenger kvelder og sommersesongen. Temperaturen kan tilpasses perfekt til de ulike områdene av et rom eller en terrasse.

Finn ut hva du trenger
Varmestrålere er ofte svaret, uansett om du er ute etter et komplett varmesystem eller en løsning for et bestemt punkt. Frico tilbyr et bredt utvalg av varmestrålere, både elektriske og vannforsynte, med bruksområder fra store industrilokaler og ned til mer lukkede områder, både inne og ute.

• frico
  • infravarmer
  • varmestrålare

Frico er den ledende produsenten av luftporter, varmestrålere og varmevifter i Europa, og vi er representert i 70 land via datterselskaper eller distributører. Hovedkontoret ligger i Sverige, og selskapet er en del av Systemair, et av de ledende konsernene innen ventilasjon. Det aller meste av produksjonen vår foregår i Sverige og ved andre ISO-sertifiserte produksjonsenheter i Europa.