Nye navn gjør det enklere å velge riktig motorolje

Nye navn gjør det enklere å velge riktig motorolje

Nå får produktene tydeligere navn for at det skal bli enklere å velge riktig blant motoroljene våre. TITAN PRO som i profesjonell og TITAN FLEX som i fleksibel. Uansett om du har behov for et produkt som oppfyller en spesifikk godkjenning eller ønsker å dekke en større del av bilparken, finner du motoroljen hos oss.

TITAN PRO
som i PROFESJONELL

Produktene i TITAN PRO-familien karakteriseres av et tydelig fokus på en spesifikk OEM-spesifikasjon. Disse produktene er utviklet, optimalisert og godkjent for et bestemt bruksområde.
TITAN FLEX
som i FLEKSIBEL

Produktene i TITAN FLEX-familien er ideelle for produktrasjonalisering for flere bilmerker. De kombinerer flere ulike godkjenninger for å dekke en stor del av markedsbehovet.

FUCHS er et globalt konsern med tysk opphav som har utviklet, produsert og solgt smøremidler og tilhørende spesialprodukter i mer enn 85 år – for praktisk talt alle bruksområder og bransjer.

I nært samarbeid med kundene utvikler FUCHS helhetlige, innovative og spesialtilpassede løsninger for de mest forskjellige bruksområder. Som produsent av smøremidler representerer FUCHS ytelse og bærekraft, sikkerhet og pålitelighet, effektivitet og kostnadsbesparelser.

Morten Herregården

Pressekontakt MD & Sales Director Automotive +47 930 33 100