Fujifilm introduserer nytt instax SQUARE SQ1 instant kamera

Fujifilm introduserer nytt instax SQUARE SQ1 instant kamera

16. september 2020

Instax familien utvides med et nytt analog SQUARE instant kamera.

FUJIFILM Corporations har gleden av å meddele lanseringen av det nye instax SQUARE SQ1 instant kamera. Det nyeste medlemmet i instax familien er et analog SQUARE kamera som skriver ut bilder i SQUARE format hele 1,5 ganger større enn mini formatet. SQUARE SQ1 byr på et minimalistisk og brukervennlig design, samt auto eksponering og innebygget one-touch selfie modus.

Instax SQUARE SQ1 kombinerer det beste fra begge verdener – den moderne stilen og funksjonaliteten som vi allerede kjenner fra mini kameraet kombinert med større og mer levende bilder i SQUARE format. Instax SQUARE SQ1 er med det den perfekte følgesvennen for det kreative instax felleskapet og bidrar til å skape spennende og enestående instant bilder.

«Med det nye instax SQUARE SQ1 er resultatene instant og minnene håndgripelige», sier fotograf og skateboarder Sierra Prescott. «Jeg liker at det er lite og kompakt nok til at jeg kan ta det med meg i ryggsekken og ha det med over alt. Med nytt innebygd one-touch selfie og en bredere ramme får jeg enda mer av det jeg elsker i bildene mine. Du får et fullt utviklet, større SQUARE print på 90 sekunder med enda mer levende farger som jeg elsker. Det er enkelt å bruke og fungerer som et kult tilbehør til enhver anledning».

Instax SQUARE SQ1 funksjoner:

Automatisk eksponering

Denne funksjonen gjør at lyset i kameraet stilles inn automatisk etter lysforholdene i bildet. Selv om du er ny til instant fotografering vil du få bilder med perfekt eksponering som fører til skarpere og mer levende bilder.

One-touch selfie mode

Instax SQUARE SQ1 er utstyrt med innebygget selfie speil og one-touch selfie modus som er designet spesifikt for selfies og nærbilder. Aktivering av selfie modus har aldri vært enklere- du vrir enkelt linsen fra «on» til «selfie» modus.

Ny Film

Sammen med lanseringen av instax SQUARE SQ1 introduserer vi også to nye instax instant film; instax SQUARE Rainbow film og instax SQUARE Monochrome film som er designet for å gi ennå mer kreativitet til instant bildene.

Instax SQUARE SQ1 kommer i tre splitter nye farger; Terracotta Orange, Glacier Blue og Chalk White. Kameraene kan kjøpes fra og med 30. september med en SRP på 1.299 NOK (inkl. Moms). Instax SQUARE Rainbow film vil ha en SRP på 129 NOK (inkl moms) og instax SQUARE Monochrome film en SRP på 139 NOK (inkl. Moms). Begge pakkene med film vil være tilgjengelig samme dato som instax SQUARE SQ1 den 30. september 2020. Du finner mer informasjon på https://instax.no/produkt/instax-square-sq1/.

Tore Rødde

Photo Imaging +47 950 88263