Gå videre til innhold
Nordic Dawn finnes i fire ulike farger og åpner for uendelige muligheter til unik borddekking

Pressemelding -

Fyrklövern presenterer Nordic Dawn: En porselenskolleksjon inspirert av nordisk natur

Fyrklövern, en ledende aktør innen porselen, interiør og design, er stolte over å lansere sin seneste kolleksjon - Nordic Dawn. Inspirert av solens energiske stråler og naturens beroligende toner, omfavner kolleksjonen vår nordiske natur og skaper en atmosfære av harmoni og fellesskap rundt bordet.

Nordic Dawn inviterer deg til både energiske øyeblikk i fellesskap og avslappende pauser for deg selv. Med sine subtile linjer og rene design fanger den solens energi og naturens dempede farger på en tidløs måte med karakter. En design som vil bli verdsatt i lang tid. Hver del får liv av sin sobre relieff og vakre glasur, og ettersom kolleksjonen er fremstilt av feltspatporselen av høyeste kvalitet, er den slitesterk til daglig bruk.

I en urolig verden og med en travel hverdag, ønsker vi å dekke bordet med porselen som gir en følelse av stillhet og ro. Vår nordiske natur får oss til å føle harmoni og håp. Med kolleksjonen håper vi å inspirere til livlige møter ved det dekkede bordet og gi en følelse av nærhet til naturen, sier Catrin Sternsjö, designsjef i Fyrklövern.

Kolleksjonen består av fem deler tilgjengelig i fire naturlige farger: Lyng, Dugg, Bark og Glimt, som alle minner om en tidlig sensommermorgen. Fargene flørter med naturens skjønnhet. Den lilla himmelen før solen bryter frem. De svale, grønne, duggfriske plantene. De beige sensommerengene. Og til slutt det hvite, varme lyset solen bringer. Nordic Dawn er både energien og roen og åpner for uendelige muligheter til å skape unik borddekking til alle anledninger. Miks farger for et personlig preg eller match for stilig eleganse. Her er det plass til din personlige stil.

Nordic Dawn er mer enn bare et servise, det er en invitasjon til samtale og hyggelig fellesskap for både små og store selskaper. Kolleksjonen gir hjemmet ditt en følelse av nordisk natur og harmoni og passer like godt til frokost i morgensolen som til festmiddager. Med Nordic Dawn blir hvert øyeblikk minneverdig.

Fyrklövern fortsetter å vise sitt engasjement for å tilby produkter av høy kvalitet som inspirerer og beriker menneskers liv, og Nordic Dawn er nok et eksempel på dette.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Janeth Wihlborg I PR & Communication Manager I janeth.wihlborg@fyrklovern.se I +46 70 678 32 18

Fyrklövern - En selvsagt plass i alle menneskers hjem!

Siden starten i 1974 har Fyrklövern skapt produkter og kolleksjoner av høy kvalitet innen porselen, glass og interiør til hjemmet for alle livets spesielle anledninger. Produkter av høy kvalitet både når det gjelder design og materiale, for å kunne brukes til både hverdags og fest, generasjon etter generasjon.

Fyrklövern skaper vakre og trivelige hjem hvor både høytider og luksuriøse hverdager fylles med fellesskap og varme.

Siv Chaston

Pressekontakt Marketing & Administration coordinator
Janeth Wihlborg

Pressekontakt PR & Communication Manager

Fyrklövern - En selvsagt plass i alle menneskers hjem!

Vi har en sterk historie og arv som vi streber etter å bevare og forbedre. Ved å gjøre våre unike produkter attraktive og inspirerende for nye generasjoner, og gjøre dem tilgjengelig for flere, ønsker vi å forvalte denne arven og sikre at den forblir en del av kulturen og samfunnet. Vi skaper vakre og trivelige hjem hvor både høytider og luksuriøse hverdager fylles med fellesskap og varme.

Fyrklövern AB, c/o Fyrklövern Norge AS
Pb 474 Bedriftssenteret