Få mer ut av treningen med Garmin HRM-Pro Plus

Få mer ut av treningen med Garmin HRM-Pro Plus

Garmin lanserer i dag HRM-Pro™ Plus, et nytt premium pulsbelte som registrerer tempo og distanse samtidig som det leverer pulsdata i sanntid, avansert løpsdynamikk, dobbel overføring (ANT+® og BLE) og mye mer. Ved løping, på innendørsbane eller tredemølle, sporer HRM-Pro Plus tempo og distanse. Etter økta overføres data automatisk til kompatibel Garmin smartklokke. Avansert løpsdynamikk kan hjelpe utøveren til å nå nye mål.

”Mange seriøse utøvere kjenner allerede våre pulsbelter og er avhengige av å få nøyaktige puls- og prestasjonsdata fra trening og konkurranse. Vi har nå lagt inn enda flere måleverdier i HRM-Pro Plus pulsbeltet”, sier Dan Bartel hos Garmin. ”Ved å følge med på puls og distanse ved løping på innendørsbane eller på tredemølle kan løpere nå få dypere innsikt og data som hjelper under trening mot nye mål”.

HRM-Pro Plus laster over nøyaktige puls- og prestasjonsdata i sanntid via ANT+ og BLUETOOTH®Low Energy-teknologi til Garmin smartklokker og Edge sykkelcomputere, kompatibelt treningsutstyr, appen Tacx® Training og mer.

For å hjelpe løperen i treningen, leveres nå avansert løpsdynamikk inkludert i HRM-Pro Plus pulsbeltet. Data som måles og lagres er tid med bakkekontakt, kadens, skrittlengde og mer. HRM-Pro Plus registrerer og lagrer pulsdata også under svømming. Etter avsluttet svømmeøkt sendes data til kompatibel smartklokke og vises sammen med andre prestasjonsdata for økta. Når man tar av seg smartklokken fortsetter HRM-Pro Plus å registrere skritt, kalorier og intensitetsminutter og synkroniserer dette med smartklokken via appen appen Garmin Connect™ og funksjonen TrueUp™.

Knappecellebatteriet i HRM-Pro Plus byttes enkelt via et deksel, uten behov for verktøy og har batteritid på opptil et år. HRM-Pro Plus er tilgjengelig på lager og selges til veiledende pris på 1 399,-

Ordet Bluetooth og dets logo er registrerte varemerker som eies av Bluetooth SIG, Inc.
All bruk av disse fra Garmin er under lisens.