Forerunner® 15 - Helhjertet løpsglede

Forerunner® 15 - Helhjertet løpsglede

Garmin presenterer Forerunner 15, en brukervennlig GPS-treningsklokke med pulsvisning. Forerunner 15 måler distanse, tempo, kalorier, personlige rekorder, puls og motiverer til aktivitet også mellom treningsøktene. Forerunner 15 måler daglige aktivitet ved å beregne skritt og kaloriforbruk gjennom dagen. Perfekt for både innen- og utendørs aktiviteter.

Helhjertet løpsglede!
Forerunner 15 registrerer viktig statistikk fra løpeturen din, slik som tid, tilbakelagt avstand og tempo. Når den er koblet til en pulsmåler¹, lagrer den også pulsen og pulssonen slik at du vet når du treffer målet. Ved å trene med pulsmåler får du muligheten til å vite når du burde ta det litt roligere, og når du kan gi på enda mer.

Få oversikt over aktiviteten mellom treningsøktene
Vil du holde styr på hvor mange skritt du tar i løpet av dagen når du ikke trener? Nå har du muligheten til det, uten å ha på noen separat sporingsenhet. Forerunner 15 teller antall skritt du tar og kalorier du forbrenner gjennom hele dagen. Når du laster opp data til Garmin Connect, får du oversikt over fremgangen mot treningsmålene dine og du kan se overordnede treningstrender. Forerunner 15 minner deg også på at det er på tide å bevege på seg hvis du har blitt sittende stille i mer enn en time. Når du får denne påminnelsen, kan du bare reise deg opp og gå et par minutter for å nullstille inaktivitetsindikatoren.

Motivasjon for hver kilometer
Forerunner 15 har en funksjon for automatisk registrering av runder som sier fra automatisk hver gang du har løpt en kilometer. Enheten avgir et vennlig pip, og skjermen lyser opp med rundetiden for den kilometeren. Når du fullfører løpeturen og lagrer den, ser du et sammendrag over resultatet, blant annet total tid, avstand, gjennomsnittstempo og kalorier. Forerunner 15 sier til og med fra når du slår en personlig rekord, som raskeste kilometer eller lengste løpetur til dags dato.

Tren innendørs eller ute
Når du løper ute, bruker Forerunner 15 GPS for å lagre tiden, tempoet og avstanden med høy nøyaktighet. Hvis du vil følge med på avstand og tempo når du løper på en tredemølle eller en løype innendørs, kan du koble Forerunner 15 til en fotsensor (tilleggsutstyr), som festes til skolissene.

Ha den på deg hele dagen
Du behøver ikke bekymre deg over å lade Forerunner hver natt. Det oppladbare batteriet varer opptil 5 uker i klokke/aktivitetssporingsmodus eller 8 timer med GPS i bruk når du løper ute. Forerunner 15 har en vanntetthet til 5 ATM (50 meter), som betyr at den tåler regn og svette og kan bli med deg på svømmetur.

Koble til
Enheten kan kobles til Mac® eller PC, slik at du enkelt kan laste opp aktivitetene dine til Garmin Connect, vårt gratis Internett-samfunn. Der kan du se løpeturen på et kart, få detaljer om hver kilometer, se et daglig sammendrag over aktiviteten din og dele med venner. Du kan også bli med på nettbaserte utfordringer og vinne virtuelle merker for ekstra motivasjon.