Garmin Approach S60 og Garmin Golf App

Garmin Approach S60 og Garmin Golf App

Schaffhausen, Sveits / 31. mai 2017 — Garmin presenterer Approach S60, en ny og elegant GPS-golfklokke som passer perfekt både på og utenfor banen. Den slanke klokken leveres med et intuitivt brukergrensesnitt og en 1,2-tommers berøringsskjerm. På skjermen, som også er tydelig og lesbar i sterkt sollys, vises detaljert informasjon som banekart og nøyaktige avstander til alt golferen har behov for å vite under spill. Med de nye QuickFit™ klokkeremmene, som er utskiftbare på få sekunder uten verktøy, kan golferen benytte klokken til mange anledninger. QuickFit™ klokkeremmer leveres i mange ulike farger, i silikon, lær eller rustfritt stål. Remmene er kompatible med andre Garmin modeller i fenix 5 serien.

For å løfte golfspillet, og gleden ved konkurranse, er Garmin Approach S60 en av mange golfenheter som er kompatible med nyheten Garmin Golf App. I app’en, som stadig utvikles med nye funksjoner, kan golferen konkurrere med venner i en ukentlig ledertavle, invitere til egne turneringer, chatte og poste resultater så andre kan følge med. Ved bruk av Approach S60 kan spillere også se Live Scoring, hvor data automatisk synkroniseres i sanntid og publiseres under spill.

«Approach S60 er en elegant GPS-golfklokke med et fantastisk design og unike golffunksjoner. Samtidig en stilig klokke som kan benyttes til hverdags- eller høytidelige anledninger,» forteller Martin Resch hos Garmin. «Klokken er fullspekket med industriledende golffunksjoner, som ellers er kjent i våre andre golfprodukter, som AutoShot™, PlaysLike Distance, touch targeting og mer – samtidig er dette den stiligste golfklokken i Approach serien.»

Takket være Garmin AutoShot spillregistreringsfunksjon, kan golfere enkelt gjenoppleve og analysere slag og distanser fra hver enkelt runde. Last opp dataene til Garmin Connect og se hvordan golfrunden har vært, sammenligne tidligere data og analysere din utvikling av spillet. Du kan i tillegg få vurderinger fra andre. Via Garmin Connect Mobile App og automatiske banekartoppdateringer er golferen alltid oppdatert på golfbanen.

Approach S60 viser presis informasjon om distanse til front, senter eller bakkant av green, til ulike hindre som sandbunker eller vann, avstandsbuer og mer. Du kan i tillegg til enhver tid trykke på punktet i kartet du ønsker avstand til. Med greenvisning og mulighet for manuell flaggposisjonering har golferen mulighet for å flytte flagget til dagens flaggposisjon. Takket være PlaysLike funksjon tar Approach S60 høydeforskjell med i beregningen på avstand mellom spiller og ønsket mål. Spilles det for eksempel i nedoverbakke vil PlaysLike funksjon beregne og vise en kortere playslike avstand enn hva det er i virkeligheten.

Garmin Approach S60 er også en aktivitetsmåler og leveres preprogrammert med en rekke funksjoner som viser anbefalte daglige skrittmål, kaloriforbruk, distanse, søvn med mer. Gjennom dagen blir golferen forsiktig minnet om aktivitet ved ulike varsler. Ved tilkobling til kompatibel smarttelefon, vises telefonanrop, sms, e-post, kalenderoppføringer og annet. Via app’en er det også mulig å få værvarsler og prognoser, alt for å beregne golfspillet best mulig.

Av andre funksjoner leveres Approach S60 med SwingTempo, som viser sammenheng mellom opp- og nedsving, og TempoTraining som viser 3:1 radius og gir vibrasjonsvarsler for å synkronisere svingen og eventuell justering av denne. Paret med Garmin TruSwing™ sensor kan golferen få utvidet informasjon, forstå hvordan man svinger og hvordan svingen påvirker slaget.

Approach S60 leveres med opptil 10 timer batterilevetid i GPS-modus. I klokkemodus, avhengig av oppsett, har klokken opptil 10 dager batterikapasitet. Vanntetthetsrate er satt til 5 ATM.

Approach S60 beregnes å være leveringsklar i juni, i en sort eller hvit versjon, til veiledende pris på kr. 4.799,-. Premiumversjon med keramisk klokkehus og sort silikonrem vil ha en veiledende pris på kr. 5.899,-

Les mer: http://explore.garmin.com/nb-NO/golf/