Garmin BC 50-serien – trådløse ryggekameraer

Garmin BC 50-serien – trådløse ryggekameraer

Garmin lanserer BC 50 og BC 50 med Night Vision, som på en oversiktelig måte viser omgivelsene bak kjøretøyet og hjelper med sikkerheten når man rygger. BC 50 med Night Vision leveres med Garmins teknologi NightGlo som kan lyse opp omgivelsene bak kjøretøyet med opptil 6 meter for å gi optimal sikt når det er mørkt. BC 50-serien er kompatible med flere av Garmins navigasjonsenheter1 og er utviklet for å fungere i ulike situasjoner, eksempelvis ved lukeparkering i hektisk bymiljø eller parkering av bobiler på trange campingplasser. Enkelt sagt, BC 50 er dine øyne i nakken – både dag og natt.

”Garmin ønsker å hjelpe sjåføren, spesielt i situasjoner som er uoversiktelige og vanskelige”, forteller Dan Bartel hos Garmin. ”Night Vision vil bety mye for sjåfører som mangler ryggelys og mulighet til å se situasjonen bak kjøretøyet”.

Kvalitet og pålitelighet

Ryggekameraene i BC 50-serien leveres med HD-oppløsning, 160-graders vidvinkel, lang trådløs rekkevidde og et robust design som tåler snø, regn og andre vanskelige værforhold. Ved behov kan man kjøpe en 15 meter lang monteringskabel, som forlenger trådløs rekkevidde med opptil 30 meter og som kan være ideelt for lengre kjøretøy.

Et stort utvalg av Garmins navigasjonsenheter er kompatible med BC 50-serien, bl. a:

• Garmin DriveSmart 66/76/86-serien
  • Tread®
  • CamperVan
  • dēzl™ LGV 610/710/810/1010-serien

I begge modellene medfølger et monteringsfeste for skiltet på kjøretøyet. Night Vision modellen leveres også med et allsidig feste for flere monteringsmuligheter.
BC 50 er tilgjengelig på lager og selges til veiledene pris på kr. 2 249,-
BC 50 med Night Vision er også tilgjengelig på lager, til veiledende pris på kr. 3 349,-
For mer informasjon, les mer på www.garmin.no

1Les mer på Garmin.com/BC50 for mer informasjon om kompabilitet.