Garmin eTrex Solar

Garmin eTrex Solar

Garmin lanserer eTrex® Solar, en brukervennlig håndholdt GPS-enhet med solcellelading. Denne nye utgaven i den velkjente eTrex-serien tilbyr solcellelading, som kan gi uendelig batteritid1 for turgåere, geocachere og eventyrere. Nyt naturen og planlegg turen utenom de kjente stiene med eTrex Solar i hånden. Naviger etter veipunkter, se nøyaktig posisjon og finn veien tilbake på 2,2-tommers skjermen som er lettlest, selv i sterkt sollys.

«I over to tiår har vår ikoniske eTrex-serie vært kjent for sine revolusjonerende funksjoner og egenskaper, noe som gjør den svært populær blant kundene våre. Å legge til teknologi som kan gi uendelig batteritid via solcellelading er bare det siste eksemplet på innovasjonen vi strever etter å tilby i hvert av våre utendørsprodukter. eTrex Solar er den perfekte følgesvennen for ditt neste utendørseventyr», forteller Dan Bartel hos Garmin.

Uendelig batteritid

Ved hjelp av Garmins solcelleteknologi kan eTrex Solar tilby ubegrenset batteritid, slik at brukerne kan være ute på lange turer uten behov for å lade enheten. Solenergifunksjonene kan både hjelpe med å holde batteriet fulladet, og også bidra til å forlenge levetiden på et lavt ladet batteri1.

Selv uten solcellelading kan eTrex Solar kjøre i opptil 1 800 timer i ekspedisjonsmodus.

Hold deg oppdatert med Garmin Explore

Når enheten parkobles med en kompatibel smarttelefon, kan eTrex Solar-brukere få tilgang til Garmin Explore-appen for å holde seg tilkoblet og oppdatert.

• Sikkerhetskopiering i skyen: Bruk ubegrenset skylagring for å gjøre alle kart- og turdata enkle å gjennomgå, lagre og dele2.
  • Planlegg turen: Lag neste dags reiseplan ved å opprette ruter i appen og synkroniser dem med den håndholdte enheten.
  • Smartvarsler: Hold deg tilkoblet når du utforsker avsidesliggende områder med smartvarsler for tekstmeldinger, telefonsamtaler og mer når du er parkoblet med en kompatibel smarttelefon.
  • Geocaching Live: Motta automatiske hurtigbufferoppdateringer, inkludert beskrivelser, logger og hint. Hvert søk lastes umiddelbart opp til en lagret profil når du er koblet til appen.
  • Værmeldinger: Se værvarsler med sanntidsprognoser når navigasjonsenheten er parkoblet med en kompatibel smarttelefon.

Finn veien

Takket være multibånds GPS har eTrex Solar overlegen posisjonsnøyaktighet for sporing i mer utfordrende miljøer. Multibåndstøtten gir nøyaktig posisjonering i forhold til veipunkter og planlagt rute. I likhet med tidligere modeller i serien har eTrex Solar også et digitalt kompass som viser nøyaktig kurs selv når man står stille. Med IPX7-vanntetthetsklassifisering og et robust design er eTrex Solar spesielt utviklet for å tåle tøffe miljøer.

eTrex Solar er tilgjengelig på lager og selges til en veiledende pris på kr 3 499,-
For mer informasjon, les mer på Garmin.no

1 Ubegrenset batterilevetid ved bruk i solrike omgivelser (75 000 lux)

2 Du må ha en Garmin-konto for å lagre data i nettskyen