HRM-Fit er designet for å sitte komfortabelt og bygget for å yte. Pulsmåleren er den første i sitt slag og festes på sports-BH`en for å registrere viktige og nøyaktige treningsdata.

Garmin lanserer HRM-Fit pulsmåler for kvinner

Garmin lanserer HRM-Fit™, selskapets nyeste pulsmåler – laget for kvinner. Den har et clip-on-design og festes til sports-BH’er med middels eller høy støtte. Det er behagelig å bruke, og man får de samme nøyaktige puls- og treningsdataen i sanntid ved bruk av pulsbelte. HRM-Fit er allsidig og kan brukes ved løping, innendørs og utendørs sykling, styrketrening, HIIT og mer.

"HRM-Fit er et treningsverktøy som er spesialutviklet for våre kvinnelige kunder. Enten man skal løpe eller gjennomføre en HIIT-time, festes den nederst på sports-BH’en for å få nøyaktige puls og treningsdata som kan hjelpe med å spore aktivitetene og få en bedre forståelse av kroppen", forteller Susan Lyman hos Garmin.

Komfortabelt design

Beveg deg fritt og svett det ut med HRM-Fit. Fest den enkelt til sports-BH’en med middels eller høy støtte – inkludert sports-BH’er fra adidas®, Athleta, NOBULL, Under Armour® og mer – for å minimere bevegelse og gi økt komfort.

Bygget for ytelse

HRM-Fit hjelper deg med å flytte grenser med avanserte treningsverktøy:

• Tilkobling: Overfør nøyaktige puls- og ytelsesdata i sanntid til kompatible Garmin-smartklokker, Edge-sykkelcomputere, kompatibelt treningsutstyr, Tacx Training-appen og mer.
  • Treningsalternativer: Registrer pulsdata for en rekke aktiviteter, inkludert løping, innendørs og utendørs sykling, styrketrening, HIIT, saltimer og mer. I tillegg lagrer HRM-Fit treningsdataene dine selv om du tar av deg den kompatible smartklokken1 og lar den være utenfor rekkevidde under aktiviteten. Så snart smartklokken din er innenfor rekkevidde igjen, overføres treningsdataene dine.
  • Innendørs løping: Se tempo og distanse på en kompatibel Garmin-smartklokke mens du løper på en innendørs bane eller tredemølle1.
  • Aktivitetssporing: Selv om du ikke har på deg smartklokken, kan HRM-Fit registrere skritt, kaloriforbruk, intensitetsminutter og hjertefrekvens. Den vil også oppdatere alle kompatible Garmin-enheter via Garmin Connect-appen.
  • Løpsdynamikk: Dra nytte av løpsdynamikken, inkludert balanse for tid med bakkekontakt, tråkkfrekvens, skrittlengde og mer – når den kombineres med en kompatibel smartklokke fra Garmin1 – og få hjelp til å forbedre løpeformen din.

HRM-Fit har opptil ett års batteritid og er tilgjengelig på lager. Veiledende pris er kr. 1 939,- Pulsmåleren vil bli vist frem på Garmins stand på CES 2024.

1 Ikke alle Garmin-smartklokker som er kompatible, støtter de avanserte funksjonene i HRM-Fit. Les mer her.