Garmin® og Disney presenterer vívofit® jr. 2 - aktivitetsmåler for barn med interaktiv mobilapp med Disney Princess

Garmin presenterer vívofit jr. 2 aktivitetsmåler - for barn1, med Disney Princess-tema og tilhørende mobilapp. vívofit jr. 2 gir en interaktiv opplevelse hvor barnas aktiviteter låser opp eventyr og oppmuntrer til bevegelse og bedre helse. Barna vil se frem til å få aktivitetsmål for å låse opp appeventyr, spill og ikoner med Disney Princess karakterer som Ariel, Belle, Jasmin, Mulan og Rapunsel. vívofit jr. 2 leveres i 2 Princess-inspirerte modeller, er vanntette2, med fargeskjerm som kan tilpasses og batterilevetid på opptil ett år3.

– Vi er stolte av å utvikle samarbeidet med Disney Magic i våre bærbare enheter med disse nye Princess-inspirerte aktivitetsmålerne, forteller Dan Bartel hos Garmin.
– Med ”Play like a Princess” kampanjen oppmuntres barn til å være modige og snille, finne nye eventyr og fremfor alt til å bevege seg.

– Etter vår første suksess med Star Wars, Minni Mus og Marvel Avengers vet vi at Disneys karakterer og Garmins klokker er en sterk kombinasjon som oppmuntrer barn til å være aktive, forteller Kyle Laughlin som er Senior Vice President, Games and Interactive Experiences, Disney Parks, Experiences and Consumer Products.
– Disney Princess kompletterer de eksisterende modellene i denne serien og bidrar til nye spennende, interaktive eventyr.

vívofit jr.2 med Disney Princess kommer til liv gjennom ett app-eventyr hvor barnet utforsker ved hjelp av sine foreldre. I Magical Kingdoms: Ett Disney Princess Eventyr, hjelper barnet Rapunsel og Flynn Rider å rømme fra Mother Gothel, redde keiseren sammen med Mulan og utforske den vidunderlige hulen sammen med Jasmin. Når de klarer sine aktivitetsmål får de se mer av historien. De kan også samle edelstener gjennom å være aktive og får da tilgang til morsomme spill.

vívofit jr. 2 er også ett verdifullt verktøy for foreldre. I den tilhørende appen4 til kompatibel smarttelefon kan man se barnets aktivitet, tildele gjøremål og belønne med virtuelle mynter som kan løses inn mot avtalte belønninger. En oppgavetidtaker hjelper barnet å regne ned til oppgaven er gjennomført og belønner siden med virtuelle mynter som løses inn mot avtalte belønninger. I appen kan man sette opp flere profiler slik at alle i familien som har en Garmin enhet kan få listet sin aktivitet på skrittlisten, noe som oppmuntrer til aktivitet for hele familien.

I tillegg til å måle skritt, søvn og aktive minutter kan barnet også bruke sin vívofit jr. 2 til å utfordre venner og familie. Toe-to-ToeTM skrittutfordringer hjelper barnet å koble med nære venner for tidsbestemte konkurranser. Foreldre kan også delta ved å laste ned Toe-to-Toe Connect IQTM appen til en kompatibel enhet.

vívofit jr. 2 med Disney Princess er tilgjengelig på lager til en veil. pris på kr. 999.-
Ekstra armbånd kan kjøpes som tilbehør, med motiver som Star Wars, Minni Mus og Marvel Avengers*.

Les mer: https://explore.garmin.com/nb-NO/vivo-fitness/#kids

*Ekstra armbånd og mobilappen Adventures er kompatibel med første generasjon vívofit jr. enheter.

1 Les mer på Garmin.com/ataccuracy

2 Les mer på Garmin.com/waterrating

3 Ved normalt bruk, batterilevetiden kan variere avhengig av innstillinger og bruk

4 Når tilkoblet kompatibel Apple®, AndroidTM og Amazon FireTM Tablet enhet