Garmin vívoactive® 3

Garmin vívoactive® 3

Schaffhausen, Sveits / 31. August 2017 — Garmin presenterer vívoactive 3, en stilig GPS-smartklokke i den velkjente vivo-serien. vívoactive 3 leveres klargjort for Garmin PayTM betalingsløsning for kjøp via klokken1, Garmin ElevateTM pulsmålingsteknologi på håndleddet, 15 innebygde sportsapplikasjoner og er ellers fullspekket med funksjoner for en aktiv livsstil. vívoactive 3 presenteres sammen med flere andre nylanseringer på IFA-messen i Berlin, Tyskland, 1-6. September.

«vívoactive 3 er smartklokken for alle med et aktivt liv, og den første enheten vi leverer klargjort for Garmin PayTM betalingsløsning,» forteller Dan Bartel hos Garmin. For aktive mennesker er det en fordel å slippe å ha med seg lommebok og kredittkort på løpeturen.»

Garmin PayTM betalingsløsning1, som leveres av FitPayTM, støtter bruk av VISA og Mastercard kort med kontoløsning hos kompatible banker1.

vívoactive 3 leveres i et stilig, robust design med en Garmin Chroma Display fargeskjerm og Side SwipeTM brukegrensesnitt for å navigere raskt i menyer og widget’er. GPS-smartklokken er vanntett for svømming/ dusjing og leveres med en batterikapasitet i opptil 7 dager i smartklokkemodus og opptil 13 timer i GPS-modus.

Med Garmin Elevate pulsmålerteknologi på håndleddet medfølger en rekke funksjoner, som beregning av VO2-maks og kondisjonsalder. Stressmålingsfunksjon overvåker viktige aspekter ved form og stressnivå, for å vise hvordan kroppen reagerer under forskjellige omstendigheter og gi råd for endringer.

Med ett rikt utvalg av klokkeskjermer, widgeter, datafelter og ulike applikasjoner som er gratis i Garmin Connect IQ butikken kan brukeren tilpasse klokken etter eget ønske. Applikasjoner som Uber, SmartThing eller AcuWeather MinuteCast er eksempler som forenkler hverdagen.

Livet har ingen pauseknapp, derfor leveres vívoactive 3 med trådløs funksjonalitet som forenkler en aktiv livsstil. Med mer enn 15 preprogrammerte sportsapplikasjoner, som for eksempel for styrketrening, yoga, golf, løping, sykling, svømming med mer kan smartklokken benyttes til mange aktiviteter samtidig som den har en rekke smartfunksjoner. vívoactive 3 viser også varsler fra tilkoblet kompatibel smarttelefon, som telefonanrop, sms, e-post, kalenderoppføringer med mer. Ved trådløs tilkobling synkroniseres automatisk brukerens Garmin Connect konto, hvor all statistikk og brukerdata kan ses, vurderes og deles med andre.

vívoactive 3 leveres i tre fargeversjoner – sort, hvit og grå. Tilbehørsremmer i ulike farger er også tilgjengelig. Klokken er beregnet å være leveringsklar fra lager i løpet av kort tid. For mer informasjon, les www.garmin.com/vivo

1 Garmin PayTM betalingsløsning er kun tilgjengelig for støttede bankkort fra banker som er med på ordningen. Les mer på nettsidene www.garmin.com/garmin-pay