Geberit lanserer markedets mest allsidige toalett

Geberit lanserer markedets mest allsidige toalett

Det nye vegghengte toalettet Geberit ONE kan høydejusteres flere år etter montering – uten at veggen trenger å åpnes opp.

– Takket være en unik monteringsteknikk kan Geberit ONE justeres med +3 cm /–1 cm. Det gjør toalettet allsidig i bruk og gjør at det kan tilpasses alle livets faser og behov, forklarer Anne Ersnes, produktsjef synlige produkter i Geberit.

Montering og justering skjer ovenfra via hull for setefestet, noe som bidrar til å gjøre monteringen enkel.

I tillegg til at Geberit ONE kan justeres uten at du trenger å flislegge hele baderomsveggen på nytt, kommer den også med et nytt innvendig design som bidrar til en mer effektiv rengjøring.

Toalettet kommer nemlig helt uten skyllekant og har et asymmetriske innvendige design som gjør at vannet kommer inn i skålen fra siden og inn i en spiral. Det bidrar til å fjerne smuss og bakterier på en effektiv måte.

– Toalettets design kombinert med Geberits TurboFlush® skylleteknologi gjør at skyllingen er mer effektiv, stillegående og mer sparsom enn tradisjonelle skyllesystem. Uten skyllekant er det også mindre å rengjøre for forbruker, sier produktsjefen Anne Ersnes.

Det vegghengte Geberit ONE toalettet kommer i to elegante utførelser, med designlokk i hvitt eller høyglanset krom. Setet er justerbart både sidelengs og i dybden.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Anne Ersnes, Produktsjef synlige produkter i Geberit Norge

E-post: anne.ersnes@geberit.com

Om Geberit

Globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen VVS-produkter. Geberit har en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik verdiskapning når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 29 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12.000 ansatte i rundt 50 land, ga Geberit et salg på 3,1 milliarder CHF i 2019. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært med i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Administrerende direktør i Norge er Tor Martin Garsjø

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog