Åpner nytt kontor i Amsterdam

Geta fortsetter sin videre internasjonale ekspansjon på ehandel og åpner kontor i Nederland. Med oss får vi erfarne kollegaer med lang erfaring innenfor bransjen.

"For å lykkes med digital handel må man viske bort grensene og tenke stort, også for oss leverandører. Nederland er et strategisk marked og en viktig milepæl for vår internasjonale e-handelsstrategi", forteller administrerende direktør og gründer André Brynildsen .

I tillegg til det nye Amsterdam kontoret, har Geta kontorer i Latvia, Sverige, USA og Norge.

Geta er ledende internasjonal aktør innen digital handel.

"Patrick van Kleef og Brian Weeteling har begge lang fartstid innenfor bransjen. Patrick er utnevnt av Episerver til EPiServer Most Valuable Professional, noe som styrker vår posisjonering på Episerver", forteller Brynildsen .

Getas kundeportefølje består aktører innenfor digital handel/e-handel. Disse omfatter bl annet Norrøna, KTM, Bik Bok, Felleskjøpet, Cubus, Hypertherm, Eurosko, Husqvarna, Nille, Sport1, Dressmann, Flisekompaniet m.fl.

• Bedriftsinformasjon

• netthandel
  • international
  • ehandel